4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Gila..!! Pertandingan Jarak Puting Payudara Paling Ideal


Klik Iklan Untuk Info



Wednesday, 12 September 2012

Gila..!! Pertandingan Jarak Puting Payudara Paling Ideal



Satu pertandingan kecantikan di China memerlukan calon-calon wanita/gadis yang mempunyai puting payudara yang dijarakkan sekurang-kurangnya 20 sentimeter telah mencetuskan kritikan banyak pihak di Internet pada hari Jumaat lalu..Pemenang ditentukan melalui jarak ukuran puting payudara yang paling hampir 20 sentimeter..!!


"Mengapa lebih daripada 20 sentimeter? Saya secara jujur ​​tidak faham mengenai pertandingan ini," kata seorang gadis pada Weibo versi China melalui Twitter..


"Bagaimana boleh ukuran kecantikan dikira melalui jarak puting payudara? Adakah mereka menggunakan wanita sebagai mainan?" "Menghakimi wanita dan gadis melalui kriteria tersebut sangat tidak masuk akal" Kata personaliti TV Yang Lan melalui mikroblog..



Beliau menambah bahawa penganjur pertandingan telah menjalankan penyelidikan di Internet untuk menentukan kriteria sebelum pertandingan dilangsungkan..



Pertandingan pelik ini berjaya mengumpulkan 10 orang pelajar kampus wanita/gadis universiti di tengah-tengah wilayah Hubei untuk menyertainya pada hari Jumaat lepas..


"Ini pertandingan kecantikan untuk gadis yang tidak masuk akal," kata seorang lagi pengguna Weibo. "Pada dasar apa yang hakim ini gunakan untuk mengukur standard kecantikan wanita?"

Pertandingan itu memerlukan wanita/gadis yang mempunyai jarak puting payudara sekurang-kurangnya 20 sentimeter sebelum disahkan layak menyertainya..

Pemenang pertandingan itu meneriama Yuan 10,000 (USD 1,577)..

AFP


7 comments :

  1. aku ingt aku jer yang pelik tapi sekang neh dunia pun dah makin pelik.pelik.pelik.

    ReplyDelete
  2. pertandingan camni pun ada ke..alahai

    ReplyDelete
  3. kat China memang terlalu byk yang pelik2

    ReplyDelete
  4. pelik pelik pelik...
    nak jadi apa la manusia skarang nie...
    dah kebuntuan idea sangat kot...
    mereka pertandingan pon dah tak masuk akal

    ReplyDelete
  5. pelik betul, ada lak leh buat camtu tuk ukur kecantikan.. memangla kecantikan dalaman lagi bagus.. tapi bukan dalaman ni hoho

    ReplyDelete
  6. Ni antara pertandingan pelik tapi simple. Mesti banyak sponsor kan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist