4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Gambar Bila Wanita Serang Perempuan Simpanan Suami


Klik Iklan Untuk Info



Thursday, 15 November 2012

Gambar Bila Wanita Serang Perempuan Simpanan Suami


 Beberapa gambar ini menunjukkan seorang wanita muda yang berang telah bertindak menyerang seorang lagi wanita lain yang dipercayai seorang perempuan simpanan suaminya..Akibat rasa tidak berpuashati dia terus menyerang seorang perempuan gatal yang juga perempuan simpanan suaminya itu hingga membabitkan ahli keluarganya yang lain turut masuk campur dalam insiden perempuan jomblo tersebut..Kantoi..
  











Entri Berkaitan: Gambar Pasangan Mati Melekat Selepas Berzina

Kejadian ini berlaku di persimpangan jalan Tancun dan Machang di Zhujiang Xincheng, Guangzhou, China hingga melibatkan beberapa ahli keluarga wanita tersebut masuk campur sebelum lelaki yang bertanggungjawab dalam kejadian itu meleraikan pergaduhan diantara isteri, ahli keluarganya dan perempuan gatal yang juga wanita simpanan nya..haha..kantoi la pulak..

13 comments :

  1. haiyaaa buat malu jadi perempuan. hehehe

    ReplyDelete
  2. memang patut sigatal tu kena ajar cmtu

    ReplyDelete
  3. adoi la.. xda yg mati kan..haha

    ReplyDelete
  4. maluuunya saya sebagai perempuan. gaduh gaduh kat tepi jalan. my god T.T

    ReplyDelete
  5. Perkara sebegini berlaku di Malaysia. Perasaan marah yang meluwap sudah tidak dapat dibendung.

    ReplyDelete
  6. Yang bermasalah suaminya yang ribut jadi rame-rame.Untung aja gak satu jadi kampung berantemnya

    ReplyDelete
  7. erk ada pulak yg amik gmbr pastu sebarkan..

    ReplyDelete
  8. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    ReplyDelete
  9. ha..ha... best jugak tengok org gaduh ni...

    ReplyDelete
  10. manusia semakin tamak, harap dapat bertaubat sebelum tutup pintu kasihan..

    ReplyDelete
  11. Adehh... walau apa pun sebabnya.. tetap nampak buruk. palis-palis ehhh..

    ReplyDelete
  12. kan dah kena, sapa soh gatal ngan laki orang, ahaks

    ReplyDelete
  13. ".. to love is to care, to care we must share..."
    get some and feel awesome at BBC MARDI Station CH39000

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist