4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Inilah Alasan Budak Perempuan Melayu Kini Yang Tak Nak Bertudung


Klik Iklan Untuk Info



Saturday, 24 November 2012

Inilah Alasan Budak Perempuan Melayu Kini Yang Tak Nak Bertudung



Alasan yang tak boleh blah budak perempuan melayu kini yang tak nak pakai tudung..menurut seorang awek fb ini, kalau dia pakai tudung mungkin akan menyebabkan dia kelihatan........? 


kenyataan seorang awek fb tentang bertudung

p/s: bagi dia bertudung itu mungkin hanyalah trend semasa kot dan mungkin tiada kewajipan untuk wanita @ perempuan melayu beragama islam memakainya..atau..mungkin awek fb nie perasan yang dia benar2 comel?? rosak budak-budak sekarang nie la..



17 comments :

  1. Allah s.w.t dan RasulNya telah mengarahkan seluruh wanita muslimah WAJIB untuk menutup aurat tidak kira sama ada seseorang itu ikhlas atau tidak, suka atau tidak, disuruh oleh orang lain atau terbit dari hatinya sendiri. Sama seperti mendirikan solat, membayar zakat, puasa Ramadhan dan semua arahan serta larangan Islam yang lain, sama ada seseorang itu ikhlas atau tidak, terpaksa atau tidak. Sekiranya ikhlas dijadikan alasan maka, ramai diluar sana tidak perlu solat 5 waktu kerana sukar mencapai tahap keikhlasan yang ingin dicapai.

    ReplyDelete
  2. ish ish, pakai tudung semata-mata untuk nampak comel. niat lari dah tu :)

    BW here!

    ReplyDelete
  3. Wah itu yah alasannya, ho,,ho,,

    ReplyDelete
  4. isyh3 ! :(

    http://mynameishafizah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. cantek di dunia , kesian dowg nih , kurg pendedahan dari sekeliling , takleyh nak slahkan jgk , kite doakan je , smoga dowg nih dapat petunjuk ..

    ReplyDelete
  6. benda camni pun leh wat men2, ish3

    ReplyDelete
  7. mengada-ngada budak-budak zaman sekarang ye.

    ReplyDelete
  8. Sama² lah kita doa semoga dia berubah :)

    ReplyDelete
  9. mcm la freehair tu lawa sangat.... lalalala

    ReplyDelete
  10. mcm la freehair tu lawa sgt...lalala

    ReplyDelete
  11. Kalau nak nampak lagi cantik tak payah berpakaian...lagi cantik..
    Cuba lah...gerenti semua orang mesti tengok punya..!!

    ReplyDelete
  12. Perasan....comel konon,api neraka tak takut ke....

    ReplyDelete
  13. ni semua pasal banyak layan cerita blue..tu yang perangai pun dah macam awek melayu dalam video 3gp je..perasan hot la tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist