4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Kejam Kucing Comel Dijadikan Hidangan Makan Malam !


Klik Iklan Untuk Info



Friday, 2 November 2012

Kejam Kucing Comel Dijadikan Hidangan Makan Malam !


Sebanyak 500 ekor kucing comel akan dijadikan menu santapan makan malam..!


Sebuah trak yang dipenuhi dengan LIMA RATUS ekor kucing telah dipintas oleh polis di Xuzhou, Jiangsu Province, kelmarin..

Kucing-kucing tersebut telah disumbat ke dalam sangkar dan ada juga disumbat ke dalam beberapa karung kain yang mungkin untuk pengelasan gred..! haha..

Kebanyakan kucing yang diselamatkan itu di masukkan kedalam karung dengan hanya kepalanya sahaja yang dikeluarkan untuk kucing tersebut bernafas..

Seorang pegawai polis, Sun Hai berkata beliau dan rakan sekerjanya sedang melakukan rutin check up keatas beberapa buah kenderaan sebelum itu..

Ketika tiba giliran sebuah lori, "Pemandu berkata dia sedang membawa lori yang penuh dengan arnab, tetapi kami amat terkejut apabila mendapati lori yang dipandunya dipenuhi dengan kucing-kucing yang masih hidup untuk dijual direstoran." katanya..

Bagaimana pula nasib kucing lain yang tidak berjaya diselamatkan??

Kucing dan anjing sememangnya dijadikan hidangan eksotik yang popular restoran-restoran di China..Antara menu popular yang sering menjadi pilihan ialah sup kucing..!!




P/s: Kesian pulak aku tengok kucing comel jadi makanan..kembang tekak aku.. huhu..Jangan lupa, anjing pun  boleh dimakan katanya..!

Artikel Berkaitan: Gila! Daging Babi Terbang Lebih Sedap !

6 comments :

  1. sedih plak tengok muka kucing dalam karung tu.. apa perasaan dia masa tu..huhu

    p/s: kucing paling mahal adalah kucing yang palng comel :P

    ReplyDelete
  2. ini sumua keturunan binatang porno mca chua toilet ponya keturunan

    ReplyDelete
  3. taknakkkkk ... sedih .. )'; jahat !

    ReplyDelete
  4. seumur hidup aku cuma pernah makan catfish je

    ReplyDelete
  5. diorang ni takde makanan lain ke untuk dimakan...kejam tul

    ReplyDelete
  6. huhu kejam..rsa mcm nk makan diaorg balik je..grrrr

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist