4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Kerja Kosong Penguji Kondom Untuk Perempuan Dan Gadis Cantik ?


Klik Iklan Untuk Info



Friday, 23 November 2012

Kerja Kosong Penguji Kondom Untuk Perempuan Dan Gadis Cantik ?



Sebuah laman web menawarkan kerja kosong sebagai penguji kondom untuk perempuan dan gadis cantik yang ingin mencari kerja dan pendapatan melalui kerja kosong yang ditawarkan..Kerja kosong tersebut memerlukan wanita untuk mengadakan hubungan seksual bagi menguji kondom yang bakal dikeluarkan lapor media!

Satu screenshot pos yang diambil sebelum ia dibuang semula kerana mencetus kontroversi menunjukkan sebuah syarikat pengeluar kondom telah mencari wanita dan perempuan yang cantik berusia 18 hingga 25 tahun untuk bekerja sebagai penguji kondom di China..

Syarikat tersebut menawarkan setiap wanita dan gadis tempatan dengan gaji sehingga 3,000 yuan (AS $480) sehari untuk melakukan satu hubungan seksual bagi menguji kondom menurut Berita Shanghai..

"Jika anda tidak bersedia untuk melakukan pekerjaan itu, wanita yang lain akan mengisi pekerjaan tersebut.. Seorang wanita hanya akan melakukan ujian tersebut sekali sehari dan kita tidak akan membayar tambahan jika mereka secara sukarela untuk melakukan lebih hubungan seks," Chen memberitahu akhbar..

"Kami tidak akan membayar 500 yuan hingga 3,000 yuan sehari jika kita mahu pelacur," katanya.

Seorang peguam bernama Xu memberitahu akhbar adalah sukar untuk mengatakan sama ada kerja tersebut menyalahi adalah undang-undang kerana tidak ada undang-undang mengenai wanita atau perempuan bagi mengisi kerja kosong sebagai penguji kondom..

Xu menambah bahawa terdapat satu garis halus kerana pekerjaan pelacuran dan pekerjaan sebagai penguji kondom wanita itu dibayar untuk terlibat dalam perbuatan dan aktiviti hubungan seksual ujarnya..

Dalam tempoh tiga jam selepas jawatan itu telah dimuat naik di laman web 2 minggu lalu, seramai 22 orang wanita 'jomblo' telah memohon pekerjaan seksual berunsur pelacuran tersebut...!


Artikel Berkaitan: Awek Jomblo Jual Dara Secara Online




11 comments :

  1. wuah!!! ada juga nak keja camni..adoi..dunia oh dunia~

    ReplyDelete
  2. dah macam takde cara lain nak uji produk

    ReplyDelete
  3. Ada juga kerja kosong macam ni!! He..he..

    ReplyDelete
  4. Kalo ikut pengujian seperti ni...ini lah cara dia, xder cara lain...pelacur juga meminta keja ini...

    Fakta, Malaysia pengeluar getah terbesar keempat dunia, Malaysia juga pengeluar utama kondom di seluruh Asia....

    ReplyDelete
  5. Gila apa buat kerja macam ni. Kan ada cara yang berkesan untuk uji kondom tu. Ni nak ambik kesempatan namanya.

    ReplyDelete
  6. ha3, kirenye nak test bocor ke x la nie, ahaks

    ReplyDelete
  7. Kalau lelaki yang dia nak,rasanya nak juga try...wkwkwkwk

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist