4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Palestin Kini: Gambar Perisik Israel Mati Diseret Motorsikal Pejuang Hamas


Klik Iklan Untuk Info



Thursday, 22 November 2012

Palestin Kini: Gambar Perisik Israel Mati Diseret Motorsikal Pejuang Hamas


Inilah yang terjadi kepada perisik Israel..Gambar yang menunjukkan beberapa pemuda Palestin yang juga pejuang Hamas mengheret mayat seorang perisik Israel menggunakan motorsikal di Bandar Gaza sambil beberapa orang Palestin meludah mayat perisik Israel tersebut sejak ketegangan antara Palestin dan Israel 2012 kini..





Menurut sayap pejuang tentera Palestin (Hamas), Izzedine al-Qassam, mereka kini mendakwa  bertanggungjawab dengan nota besar tulisan tangan yang dilekatkan pada tiang utiliti berdekatan yang berbunyi mereka membunuh enam orang perisik Israel kerana mereka telah memberikan Israel maklumat mengenai pejuang dan pelancaran roket Hamas..

Kumpulan lelaki bersenjata bermotorsikal mengheret mayat perisik tersebut di sepanjang jalan-jalan utama Bandar Gaza sambil melaungkan amaran kepada orang lain yang 'mengkhianati' Palestin..Orang ramai juga dilihat meludah mayat yang diseret tersebut sambil menjerit 'perisik! 'perisik!'..

Ini adalah tindakan balasan yang diambil Hamas dalam menghukum perisik Israel yang membocorkan maklumat rahsia pejuang Palestin sejak ketegangan memuncak beberapa hari lepas dimana pada hari ketujuh serangan tentera Israel 2012 kini yang telah membunuh lebih 120 rakyat Palestin..!

Hancur Israel Laknatullah!



reuters



7 comments :

  1. haa rasakan....membunuh orang tidak berdosa, lebih teruk lagi membunuh kanak-kanak serta bayi...ini lah akibatnya...seret lah di seluruh palestine....baru dia tau...Ya Allah Hancurkan Israel

    ReplyDelete
  2. Hmm..Hamas Dan Fatah dua puak. Salah satu pulak sokong USA. Takleh nak cakap jugak. Tu pasal terjadi mcm ni di Palestine! Kawan Abang saya pernah pergi ke sana hantar bantuan. Bantuan kalau dapat di satu puak, dia tak bagi ke puak lain.

    Kalau tengok Liga Arab tu, diam je. Kalau mereka behenti supply oil pada Israel dah cukup boleh kalahkan mereka. Tapi masing2 nak untung!. Malaysia jugaklah gigih nak buat kempen ini dan itu. Jiran mereka takde sebut pon hal ini. Ntahlah...

    Takpelah kita hanya berdoaaaa!

    Nak mintak tolong awak dan semua reader yang lain tolong support Mummy menang hadiah iPhone 5 Gadget Impian

    1. Klik Entri Contest iPhone 5 Gadget Impian

    2. Klik butang G+ (Google Plus)

    3. Jangan lupa follow blog Mummy!

    Mintak sangat jasa baik korang.

    Thanks

    ReplyDelete
  3. that's good... better die as a good moslem or die as a syuhada

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist