4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Serangan Kanibal Orang Makan Orang Dalam Train


Klik Iklan Untuk Info



Sunday, 11 November 2012

Serangan Kanibal Orang Makan Orang Dalam Train



Video yang menunjukkan seorang kanibal warga China menyerang mangsa yang duduk di sebelahnya dalam sebuah train dengan menggigit mangsanya sehingga berlumuran darah..Aksi kanibal orang makan orang tersebut berjaya dirakamkan oleh seorang saksi yang berada dalam train tersebut..


Seorang lelaki tua di Guangzhou, China, dengan kejam menyerang seorang lelaki muda dalam pertengkaran di atas kerusi sebuah kereta api bawah tanah pada bulan lepas dengan berulang kali menggigit mangsa sehingga kedua-dua lelaki tersebut telah berlumuran darah..

Insiden itu telah dirakam olehseorang penumpang wanita yang kemudiannya memuat naik klip video serangan kanibalisme tersebut ke laman web Sina Weibo, lapor media China..

Seorang saksi memberitahu lelaki tua itu berumur 67 tahun dikenali sebagai Chen, menumbuk Wu, 28 tahun, kerana dikatakan tidak menghormati orang tua itu kerana berebut tempat duduk mengakibatkan tercetusnya petelingkahan sebelum lelaki tua itu bertindak seperti seorang kanibal dengan menggigit Wu sehingga berlumuran darah..


Video Serangan Kanibal Dalam Train Di China


p/s: yang aku peliknya, orang ramai-ramai kat situ semua tengok je..

11 comments :

  1. huh, ingat wujud lagi karnibal2 ni.

    ReplyDelete
  2. mak aiii.. main gigit2 lak..

    ReplyDelete
  3. hmm skung nih..pon ade canibal..ea ngat kan dalam cite Robinson crusoe aje ade canibal.hehee.. macam2 larh..

    ReplyDelete
  4. meremang pulak bulu roma... kekeke..


    alaaa bese lahh org ramai tukang perati...
    alasan : 'taknak bsarkan masalah'

    ReplyDelete
  5. eii..tak sanggup nak tgk video tu...

    ReplyDelete
  6. yg rmi2 tue xberani nk dkt kot.

    ReplyDelete
  7. yg len duk sibuk amik video

    ReplyDelete
  8. org2 negara china memang tak bertamadun..tak tahu maksud tolong-menolong..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist