4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Terlalu Kaya: Pemain Bolasepak EPL Kesat Najis Guna Wang Kertas!


Klik Iklan Untuk Info



Tuesday, 4 December 2012

Terlalu Kaya: Pemain Bolasepak EPL Kesat Najis Guna Wang Kertas!


Mungkin kerana terlalu kaya, seorang pemain sebuah kelab bolasepak Liga Perdana Inggeris (EPL) ini mengesat punggungnya dengan hanya menggunakan wang kertas bukan dengan tissu seperti kebiasaannya..! Terdapat juga beberapa lagi wang kertas yang masih bertaburan dalam tandas di sekelilingnya yang dianggarkan sebanyak 1000 pound yang digunakan untuk mengesat najisnya!


Liam Ridgewell, 28, merupakan seorang pemain bolasepak kelab West Brom di Liga Perdana Inggeris yang mencetuskan kontroversi selepas beberapa keping gambar yang tersebar menunjukkan dia sedang mengesat punggungnya menggunakan wang kertas dan bukannya tisu tandas..

Dia dikatakan menerima gaji yang agak lumayan (28,000 Pound) setiap minggu sebagai seorang pemain midfield bagi kelab bolasepak tersebut sehingga dia sanggup mengesat najisnya menggukan wang kertas itu..!

Dia bagaimanapun meminta maaf atas tindakan bodohnya itu selepas mendapat beberapa kritikan daripada peminat dan juga orang ramai dan menganggap tindakannya itu hanyalah sebagai gurauan peribadi..Kerana tindakan bodohnya itu kebanyakan peminat pasukan bolasepak itu melabelkan dia sebagai seorang yang angkuh dan bodoh..


Artikel berkaitan: Siapa Pemain Liga Perdana Inggeris Pakai Baju I Love Allah Selepas Jaring Gol ?

p/s: mungkin cara dia bergurau agak keterlaluan atau mungkin juga dia cover line lepas kantoi..fuh. kayo2..haha..


7 comments :

  1. ini pengotor ish...agak2 ler kalo dah kaya pun huhu

    ReplyDelete
  2. Ish, teruknya ..dah kaya jadi macam ni pula..x reti bersyukur gamaknya org macam n..hmm

    ReplyDelete
  3. bergurau tidak kena timing.. ramai lagi yang perlukan bantuan kemanusiaan.. semoga dia dapat kesedaran

    ReplyDelete
  4. jgn marahh kat dia...mungkin sikap/sifat orang barat mcm tu. masalah kat negara kita pun apa kurangnya...pernah terjadi disebuah pasar semasa beberapa org tgh memilih ikan kembong.. seseorg telah berkata pd anaknya...ikan kembong tu buat makan kucing peliharaannya saja..bayangkan apa perasaan org yg tgh memilih ikan2 tsb ???

    ReplyDelete
  5. bek bagi mat jo cikit duit tu, membazir je, ahaks

    ReplyDelete
  6. antara manusia terbodoh di dunia....bodoh dn angkuh sedangkan masih ramai yang merempat di negaranya...dr duit tersebut di kesat najis yg busuk...alangkah baiknya duit tersebut sidermakan atau disedekah kan pd pengemis dn org susah....manusia bila dh kaya lupa diri..yang ramah jd sombong..yang dermawan jd kedekut..yg baik bole jd liar..power of money..

    ReplyDelete
  7. tindakan kurang bijak...tau la kaya...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist