4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Gila! Wanita (Amoi) Tak Tahan Kencing Tepi Jalan


Klik Iklan Untuk Info



Tuesday, 29 January 2013

Gila! Wanita (Amoi) Tak Tahan Kencing Tepi Jalan


Gila, amoi yang tak tahan ini kencing di tempat terbuka tanpa menghiraukan orang yang lalu-lalang sekeliling dia..Apalah salahnya kencing je dalam tandas..Gambar wanita yang sedang kencing di tepi jalan ini dikatakan berlaku di negara China..



 Lepas kencing tu dia berdiri pakai semula seluar tanpa rasa bersalah sebelum ditahan oleh pihak berkuasa,,sengal..


Kalau tak tahan nak kencing pun carilah tempat yang senonoh sikit..Dahlah kencing tak basuh, amoi ni buat bodoh je..Sia-sia je buat tandas awam mahal sampai Rm 1 Juta macam ni tapi kesedaran sivik tiada langsung..Ada juga perempuan yang macam ni..adoiii..dah hilang pedoman agaknya..


1 comment :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist