4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Page "Parti Geletek Allah" Menghina Islam Di Facebook ?


Klik Iklan Untuk Info



Friday, 11 January 2013

Page "Parti Geletek Allah" Menghina Islam Di Facebook ?


Sebuah page di Facebook mengundang kemarahan ramai selepas menggunakan nama akaun "Parti Geletek Allah" (PGA) yang mana page tersebut menyentuh sensitiviti keagamaan dengan menghina Allah, Rasulullah dan agama islam..

Ini antara ayat yang ditulis oleh admin page "Parti Geletek Allah" tersebut..

"Selamat datang ke laman sosial Parti Geletek Allah (PGA). Keahlian terbuka untuk semua rakyat Malaysia bermula hari ini! Jika anda sudah penat melayan kerenah parti-parti lawak bawah kepimpinan BN dan PKR, sertai PGA sekarang!"

"Selamat tahun baru kafir yang ke-2013 semoga kalendar kafir semakin kukuh dn terus membenamkan kalendar Hijrah yang tak masuk akal itu

"Allah swt bersifat pilih kasih. Antara rasul-rasul dicipta Babi Muhammad saw ialah rasul yang paling dikasihi. Ini terbukti Allah bersifat manusia. Allah boleh marah, mengamuk apabila dia murka. Allah ada benda yang dia suka dan tidak suka. Apa lah bezanya Allah dan kita semua? Kita pun bersifat begitu. Ada benda kita suka, ada benda kita tak suka. Kita pun ada benda yang kita suka lebih dari benda lain. Allah kena geletek pun kita mesti marah ke?"

"Korang semua nih kompem ke terlepas siratul mustaqim? Allah dah tentukan dari 1000 Muslimin dan Muslimat, 999 tak terlepas. Bilangan umat Islam dah semakin ramai. Ramailah jugak umat Islam jatuh ke gaung neraka ek?"


p/s: semoga admin page tersebut sempat bertaubat..

Artikel Berkaitan: Page hina islam "Izlam is a mental disease"


Klik untuk ke page --->>  "Parti Geletek Allah" di Facebook..



3 comments :

  1. dah report!inilah zaman skrg,adakalanya org islm itu sendiri yg memperlekehkan agama islm ..nauzubillah

    ReplyDelete
  2. Teruk nya page ni..
    di harap pihak berwajib ambil lah tindakan yg sewajar nya..
    kita tak mau agama Islam di perkotak katik kan!!

    ReplyDelete
  3. Astagfirullahhalazim. nauzubillah, masya Allah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist