4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Wanita Dipukul Seorang Lelaki, Orang Ramai Tengok Jer..


Klik Iklan Untuk Info



Monday, 21 January 2013

Wanita Dipukul Seorang Lelaki, Orang Ramai Tengok Jer..


Beberapa gambar yang menunjukkan tentang seorang gadis yang sedang dipukul oleh seorang lelaki di sebatang jalanraya..Pasangan yang sedang bergaduh itu hanya diperhatikan oleh orang ramai yang lalu-lalang di situ..Kelihatan gadis malang tersebut sedang diterajang dan ditarik rambutnya tanpa belas kasihan lelaki tersebut..Jom tengok beberapa gambar lelaki pukul perempuan tersebut..






Walaupun diketahui penduduk di negara China ni jenis yang takkan jaga tepi kain orang, kenyataannya, mereka mungkin memang kurang berperikemanusiaan..Sedangkan budak kena langgar lori pun dibiarkan, apa lagi pasangan lelaki dan wanita yang bergaduh dekat tengah-tengah jalan raya ni..semua yang lalu tengok je..buat tak tau..mungkin nak tunggu separuh mati dulu kot~ hempeh punya masyarakat ni..~


4 comments :

  1. Eeeii takutnya..kesian plak tgk pompuan tu..
    btw, jmput baca >> http://alynnnyzaa.blogspot.com/2013/01/perghh-bestnyer-itik.html

    ReplyDelete
  2. hurm...bahaya juga...kala mati pun xde sapa peduli.

    ReplyDelete
  3. jika begitu kita tak blh nak kata apa2 hua...gial betul tu dah kki pukul namanya

    ReplyDelete
  4. ish tu la tak berhati perut bukan nk tlg

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist