4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Bila Remaja Perempuan Melayu Kini Mempersendakan Pemakaian Tudung


Klik Iklan Untuk Info



Tuesday, 26 February 2013

Bila Remaja Perempuan Melayu Kini Mempersendakan Pemakaian Tudung


Bila remaja perempuan melayu kini mempersendakan pemakaian tudung..Jom tengok apa yang awek nie buat..


Cuba tengok sendiri apa yang dilakukan oleh 2 orang remaja perempuan melayu kini yang mempersendakan pemakaian tudung sambil merakamkan aksi yang kononnya lucu tersebut dalam video..


Pelik-pelik je perangai budak perempuan remaja melayu sekarang ni..Mungkin tidak disedari ataupun....~ Kalau nak buat video pun tak perlu sampai begitu sekali..Syok sangat agaknya lagu tu..huhu..

oh tidak !


3 comments :

  1. diorang nie suka persendakan agama. akidah dah rosak. bertaubatlah selagi pintu taubat masih dibuka

    ReplyDelete
  2. rasa nk hempuk hempuk je org camnie...
    moga mereka cepat sedar salah mereka..

    ReplyDelete
  3. Marah kan? kan? kan? Itulah realiti.... :-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist