4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Cool, Bila Budak Melayu Amerika Cuba Cakap Bahasa Melayu


Klik Iklan Untuk Info



Tuesday, 19 March 2013

Cool, Bila Budak Melayu Amerika Cuba Cakap Bahasa Melayu


Jom layan video cool budak-budak melayu kelahiran Amerika yang cuba sedaya upaya untuk bercakap bahasa melayu..! Serius best dan lawak pun ada..hehe.. 



p/s: apapun ada bagusnya juga mereka cuba belajar untuk berbahasa melayu..sekurang-kurangnya jati diri anak melayu itu tidak hilang walaupun mereka dilahirkan dan dibesarkan di sana (Amerika)..

3 comments :

  1. masing2 muka tak mcm muka kacukan.. aku rasa ni mak ayah mmg melayu.. biasa la kalau dh membesar kat sana.. mak ayah ckp melayu pun si anak cuma paham tapi tak reti nk ckp..

    ReplyDelete
  2. alahai . comey jer sorang2 cube cakap melayu . nakal btol .

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist