4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Video Isteri Mat Yo Kurang Ajar Dengan Pak Guard !


Klik Iklan Untuk Info



Tuesday, 24 September 2013

Video Isteri Mat Yo Kurang Ajar Dengan Pak Guard !


Kurang ajar..! Video yang menunjukkan isteri Norshahrul Idlan Talaha @ Mat Yo bersikap kurang ajar dengan seorang pak guard yang lebih berusia daripadanya dengan mengeluarkan kata-kata kesat ( bodoh ) terhadap pak guard ini kerana isu parking kereta..

Dikatakan isteri Mat Yo yang bernama Shahrul Aisya bertindak memuatnaik video tersebut di laman sosial miliknya untuk menyatakan tentang layanan buruk pak guard yang memarahinya..

Dalam video tersebut jelas menunjukkan dia sangat marah pada pak guard tersebut lalu bertindak memaki hamun dengan kata-kata kesat..

Bukan nak mengaibkannya, tapi patutkan dia menggelarkan pak cik guard tersebut sebagai seorang jantan dayus serta bodoh..? Siapa yang bodoh sebenarnya dalam isu ini..?

Sebelum ini dia turut pernah mencetuskan kontroversi dengan menggelar Annuar Musa sebagai anjing..Klik Di Sini..

Video Isteri Mat Yo Kurang Ajar Dengan Pak Guard


Kalau iya la pun marah, dia tidak sepatutnya bersikap kurang ajar terhadap orang tua seperti pak cik tersebut..Betul-betul kurang ajar..


7 comments :

  1. yang dayus tu.. laki dia... dah kena nasi kanngkang ker aper???? mana pigi batu pelir dia,, x leh nak kontrol bini.. bini cam ni berlambak kat cowkit....

    ReplyDelete
  2. bini mat yo ni x abis2 timbulkan kontroversi..kalau da tak berapa cerdik, tak perlu lah tonjolkan kebodohan kita..

    ReplyDelete
  3. She ended up embarassing herself n her husband.

    ReplyDelete
  4. wat penat je mak bapak ko ngajo ko jd org....rupe nye jd mangkuk....jgn ler gna nma kerabat..wat malu kaum kerabat je perangai mcm ni....bdak sekolah pn x mcm ni..

    ReplyDelete
  5. omg omg tak kusangka cempedak jadi nangka ..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist