4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: March 2013


Klik Iklan Untuk Info



Sunday, 31 March 2013

Benarkah Tiada Kolagen Dalam Rumpai Laut ?


Kebaikan Dan Keburukan Kolagen..Benarkah Tiada Kolagen Dalam Rumpai Laut ? Apa yang anda akan baca di bawah ini mungkin akan mengejutkan. Malah mungkin ada yang tidak mahu menerima kenyataan. Realiti kadangkala sememangnya pahit untuk ditelan. Tetapi inilah pendirian TSM sejak dari dulu lagi. Meskipun kami menerima bantahan dan kecaman dari pelbagai pihak, kami tetap degan pendirian kami. Kebenaran tetap akan kami dedahkan. Contohnya dalam isu rokok, detox rendam kaki, gelang magnet, rokok elektronik dan sebagainya. Sesungguhnya kebenaran itu berada pada kedudukannya yang tersendiri dan tidak akan mampu digugat oleh apa-apapun. Dalam membongkar kebenaran, kami tidak akan menyebelahi kepentingan mana-mana pihak. Baik atau buruk, ia perlu didedahkan agar semua orang tahu.

Saturday, 30 March 2013

Gambar, Mayat Syahid Ini Tidak Reput


Mayat Syahid Ini Tidak Reput..! As-syahid Zaid al Bawardi (Abu Usamah at-Tamimi) telah syahid 3 bulan yang lepas selepas pertempuran dengan militan Alawi tetapi saudara daripada FSA tidak dapat mengeluarkan mayatnya kerana tempatnya masih dikawal oleh militan Alawi..

Askar Kanak-Kanak Turut Berperang Di Syria


Perang yang telah berlangsung di Syria memaksa setiap orang untuk selalu berjaga-jaga setiap saat..Mereka terpaksa untuk membunuh ataupun dibunuh dalam medan perang ini..Keadaan ini menyebabkan mereka (samada wanita dan kanak-kanak) terpaksa meneruskan hidup dalam medan perang..Sebuah foto yang didedahkan menunjukkan kanak-kanak di Syria turut mengangkat senjata dengan terlibat dalam konfik peperangan..

Sebab Islam Mengharamkan Seks Melalui Dubur


Sebab Islam Mengharamkan Seks Melalui Dubur..Bagi anda yang teringin nak melayari bahtera rumah tangga tu, boleh la ambil informasi ni sebagai satu pengetahuan dalam kehidupan seks anda nanti..Bukan apa, mungkin ada antara anda yakni lelaki yang teringin nak cuba-cuba masuk ikut "pintu belakang" ni kan? Mungkin selepas membaca informasi ini nanti, anda akan fikirkan "rancangan" anda itu semula..Apa-apa pun, jom baca dahulu cerita kat bawah ni..

Gila! Model Brazil Cuba Menyusukan Anak Lembu !




Seorang model Brazil menimbulkan kontroversi apabila dia memuatnaik sekeping gambar foto Instagram dirinya yang cuba untuk menyusukan seekor anak lembu..! Gambar di Instragram miliknya itu menunjukkan dia sedang mengangkat baju dan menawarkan payudara untuk menyusukan seekor anak lembu..!

Friday, 29 March 2013

NSK Supermarket Selayang Jual Babi Yang Bercampur Daging Lembu ?


Pasaraya NSK Supermarket Selayang Jual Babi Yang Bercampur Daging Lembuini adalah kisah benar. semalam 8am sy ke NSK selayang mencari keperluan anak2 utk simpanan stok biskut n sabun ke asrama. sy jarang pegi sgt ke NSK, last pegi masa rombongan cik kiah membeli brg2 utk projek CSR corporate services dulu tu...(tak hengat ker)....sy masuk ke kawasan pasar segar NSK ni...cuba tgk kat bawah apa yg sy nmpk????? jeng jeng jeng

Cuci Mata Di Kedai Ini, Anda Akan Dikenakan Bayaran


Sekiranya anda men'cuci mata' di kedai ini anda akan dikenakan bayaran yang tidak munasabah dan amat pelik bagi seorang pelanggan kedai..

Video Lelaki Ditelan Lubang Jerlus Dalam Yang Tiba-Tiba Muncul


Video rakaman cctv seorang lelaki yang juga pengawal keselamatan ditelan lubang jerlus sangat dalam yang tiba-tiba saja muncul ketika dia sedang menjalankan tugas meronda di kawasan tempatnya bekerja..

Wilayah Gersang Ini Hanya Didiami Lelaki Sahaja



Lebih 20 kampung di pedalaman dan wilayah gersang di Russia didiami lelaki saja..Menurut bancian rasmi Russia, 23 kampung kecil di wilayah Krasnoyarsk langsung tidak mempunyai wanita..!

Thursday, 28 March 2013

Pelacur Mati Ketika Melakukan Seks Hidup Semula



Seorang pelacur yang mati ketika melakukan seks (berzina) bangkit dan menjerit ketika dia hendak dibawa keluar dalam keranda dari sebuah hotel..

Pekerjaan Pelik: Dibayar Untuk Menangis Di Majlis Pengebumian !



Keluarga yang dilanda kesedihan ketika kematian orang tersayang dan merasakan tidak ramai yang meratapinya ketika upacara pengebumian kini boleh mendapatkan khidmat profesional untuk berbuat demikian..!

Pertama Kali Ikan Yu Berkepala Dua Ditemui Di Dunia



Seekor ikan yu Bull berkepala dua yang berkongsi badan ditemui di sebuah perairan..Ikan yu berkepala dua tersebut telah ditemui oleh nelayan yang sedang memukat dan saintis menyatakan bahawa ia adalah kali pertama makhluk aneh (ikan yu) seumpama itu dijumpai di dunia..

Video: Leka Ambil Gambar Nyaris Dibaham Buaya


Seorang lelaki yang sedang leka mengambil gambar nyaris dibaham buaya apabila dia tidak menyedari kedatangan buaya yang menghampirinya itu..

Inovasi Unik Tisu Tandas Beraroma Teh


Kebiasaannya tisu yang berbau wangi dan harum digunakan pada tubuh badan..Bagaimana pula tisu yang berbau aroma teh yang akan digunakan sebagai tisu 'jamban'..? Inilah inovasi yang telah dikeluarkan oleh sebuah syarikat Jepun..

Wednesday, 27 March 2013

Pelajar 17 Tahun Jadi Jutawan



Seorang pelajar sekolah di sini, Nick D’Aloisio yang berusia 17 tahun menjual satu aplikasi bagi membolehkan teks berita dapat dibaca menerusi telefon bimbit kepada syarikat Yahoo! dalam urus niaga yang dianggarkan sebuah akhbar bernilai sehingga AS$60 juta (RM184.1 juta).

Kenapa Wanita Cantik Ini Paling Popular Di Arab Saudi !


Wanita ini menjadi wanita yang paling popular dan terkenal di negaranya, Arab Saudi..Kenapa wanita cantik ini menjadi begitu popular mengatasi mana-mana wanita lain yang begitu ramai di negaranya itu..?

Awesome Made In China Barang Tiruan !


Made In China..China sememangnya dikenali sebagai antara salah satu negara yang sering menciplak barang  ber jenama terkenal di dunia..Jom tengok antara jenis barang branded yang biasa anda nampak tapi di ciplak atas nama Made In China seperti PSP (tiruan) diatas yang agak awesome..!

Tuesday, 26 March 2013

Sadis: Wanita Tidur Bersama Mayat Ibu Kerana Tidak Mampu Mengebumikannya



Seorang wanita yang kesedihan tidur bersebelahan mayat ibunya selama lapan bulan di flet satu bilik kediaman mereka kerana tidak mampu mengebumikannya.

Lihat Aksi Hebat Pemandu Lori Ini Turunkan 3 Tan Buluh Tanpa Forklift !


Pemandu lori ini menurunkan 3 tan buluh secara professional daripada lorinya tanpa perlu menggunakan perkhidmatan forklift dalam masa 30 saat dengan cepat dan berkesan..! Lihat video hebatnya di bawah..

Taman Tema Seks Pertama Di Korea Selatan


Buat kali pertama sebuah taman tema berunsur seks dibuka di Korea Selatan untuk pasangan pengantin baru honeymoon..Dikenali kerana mengandungi pelbagai jenis arca unik berunsur seksual, Jeju Loveland menjadi salah satu tempat menarik untuk dikunjungi..18sx..

Trend Gila Gadis Jepun Panjangkan Kaki Untuk Lebih Comel!


Ada satu trend terbaru di Jepun dimana gadis Jepun gila sanggup berhabis wang beribu-ribu semata-mata untuk kelihatan menarik dan comel dengan kaki yang dipanjangkan berbanding seperti kebiasaannya..Trend pelik ini kerana ketaksuban untuk kelihatan lebih menarik..!

Oh Tidak! Babi Jinak Ini Berenang Di Tepi Pantai Bersama Manusia !


Disebuah pulau yang terletak di Amerika Latin, ada sekumpulan habitat babi yang boleh berenang dan dikatakan sangat jinak..! Babi-babi ini sentiasa menunggu kedatangan manusia yang singgah ke pulau ini dengan berenang ke arah sesiapa sahaja yang dilihatnya..!

Monday, 25 March 2013

Gila! Kereta Mewah Yang Masih Baru Ini Dihancurkan ?



Jom kita lihat kerja gila beberapa orang yang sedang menghancurkan sebuah kereta mewah berjenama Lexus yang masih lagi baru menjadi besi buruk di tapak pelupusan kitar semula ini..! LoL!

Wanita Buat 330 Kali Pembedahan Plastik Untuk Cantik !



Dia menjalani lebih 330 prosedur dan pembedahan kosmetik / plastik lebih jauh mengatasi Cindy Jackson dari Amerika Syarikat yang diiktiraf wanita paling banyak melakukan pembedahan kosmetik di dunia..

Gambar Ngeri 7 Orang Lelaki Mati Dibunuh Dengan Kejam


Foto ngeri mengejutkan ini menunjukkan bagaimana mayat tujuh lelaki yang ditemui atas kerusi plastik ditembak di kepala dengan mesej ancaman dipaku pada dada mereka menggunakan alat pemecah ais.

Gadis Separuh Bogel Tayang Payudara Yang Diconteng Tulisan Arab Dikecam


Seorang gadis topless dikecam ulama selepas dia memuatnaik gambar foto yang menunjukkan dia menconteng payudara sambil menghisap rokok sebelum gambar separuh bogel tersebut tersebar di laman sesawang Facebook hingga menimbulkan kemarahan ramai..

Sup Iguana Makanan Tradisional Yang Agak Eksotik !


Nicaragua mempunyai sejenis makanan tradisional iaitu sup iguana yang menjadi kegilaan ramai walaupun agak pelik bagi kita.."Ia adalah benar-benar lazat..Ia adalah hidangan makanan tradisional," ujar Manuel Zamora yang membeli dua ekor iguana..

Benarkah Garam Menjadi Punca Kematian 2.3 Juta Penduduk Dunia ?


Benarkah pengambilan garam yang berlebihan didakwa menjadi punca kematian 2.3 juta penduduk di seluruh dunia pada setiap tahun..? 

Sunday, 24 March 2013

Kisah Benar Perempuan Melayu Murtad Di Malaysia :Hartina Kamaruddin


Kisah Benar Cerita Penuh Tentang Perempuan Melayu Murtad di Malaysia, Hartina Kamaruddin..Sudah lebih 10 tahun Hartina Ka­maruddin meninggalkan keluarganya untuk mengikut suami, Rajeswaran ke Australia dan menetap di san. Kebim­bangan atas keselamatan anak menyebabkan mereka mengambil keputusan untuk berhijrah. Sejak itu saya tidak pernah dengar suaranya dan bersua muka. Saya sudah tidak ada perasaan langsung terhadapnya walaupun dia anak saya.

Cara Jutawan Russia Melepaskan Diri Dari Jalan Sesak !


Dengan sumber kewangan serta kuasa wang yang menjadi raja, jutawan-jutawan di Rusia menggunakan segala cara 'kreatif' yang ada untuk melepaskan diri dari jalan raya yang sesak seperti di bandaraya Moscow, Russia ini untuk bergerak ke sesuatu tempat dan pulang dengan mudah dan cepat..

Lelaki Mengaku Main Dengan 100 Wanita Walaupun Tiada Kemaluan !


18sx Melihat wajahnya yang kacak dan hensem, siapa sangka lelaki ini sebenarnya tidak mempunyai kemaluan (zakar) sejak lahir walaupun dia mengakui pernah main dengan lebih 100 orang wanita di luar sana ! Oh Tidak !

Beginilah Skuad Penembak Tepat (Sniper) Russia Jalani Latihan


Gambar skuad penembak tepat (sniper) Russia yang mahir dan terlatih dalam menjalani latihan sebelum mereka layak untuk mengikuti tugas rahsia dalam sesuatu misi mencabar sebagai seorang penembak tepat elit Russia..

Saturday, 23 March 2013

Rahsia Besar Tentang Keburukan Makan Ikan Sardin


Adakah Kita Seringkali Makan Sardin ?? Mari Kita Baca Satu Artikel / Cerita Menarik Dibawah Berkenaan Rahsia Besar Tentang Keburukan Makan Ikan Sardin,,

Awek / Gadis Korea Minum Darah Untuk Comel Dan Cantik !

 

Seorang gadis Korea mempunyai tabiat pelik iaitu mandi, makan makanan yang bercampur dengan darah segar mahupun minum sahaja darah tersebut seperti watak vampire..! Tabiat pelik awek korea ini dipercayai kerana dia terlalu obses untuk kelihatan cantik dan comel ala-ala artis k-pop korea yang sering menjadi pujaan ramai..

Friday, 22 March 2013

Krisis Lahad Datu: Gambar Pengganas Wanita Sulu Yang Berjaya Di Tangkap !


Eiii....Meremang bulu roma satu badan nak buat posting ni. Eksklusif buat pembaca, inilah wajah pengganas sulu wanita yang ditahan oleh pasukan keselamatan kita..Dan semasa ditahan, wanita ini memiliki senjata sniper bersamanya..

Lelaki Ini Bunuh Dan Hidupkan Ayam Itu Semula


Gila! Lelaki ini dilihat membunuh seekor ayam sebelum menghidupkan kembali ayam yang telah dibunuhnya itu..Memang agak pelik, tapi itulah yang dilakukan oleh lelaki yang mungkin seorang pengamal ilmu hitam tersebut..Dia dilihat dengan kejam menusukkan sebilah pisau ke dalam kepala ayam tersebut selain mematahkan kaki binatang tersebut..

Mayat Tokoh Pemimpin Dunia Yang Di Awet Untuk Tontonan Rakyat



Beberapa mayat bekas pemimpin dunia yang tak reput setelah di awet dan diletakkan ke dalam keranda kaca untuk dijadikan tontonan umum kepada rakyat sebagai mengenang jasa dan pengorbanan yang pernah dilakukan oleh mereka sewaktu hidupnya..

Thursday, 21 March 2013

Ngeri! Gambar Kepala Lelaki Dipenggal Di Kluang Untuk Dipuja !


Gambar ngeri tersebut merupakan satu kepala seorang lelaki yang telah dipenggal untuk digunakan dalam satu upacara pemujaan di sebuah kuil India dalam ladang kelapa sawit Sri Lalang di Kluang, Johor..Kepala lelaki malang tersebut diletakkan diatas sebatang kekaki yang digunakan untuk membakar kapur barus..

Aplikasi Handphone Terbaru Untuk Mencari Tandas Terdekat


Satu aplikasi telefon pintar yang baru dikeluarkan membantu penduduk di Shanghai untuk mencari 8000 buah tandas awam terdekat di bandaraya ini..

Rozita Che Wan Kontroversi Gambar Hot: Seksi Itu Hak Saya !


Kontroversi tentang gambar seksi bermanja di atas sofa bersama teman lelakinya, Zain Saidin dengan skirt pendek hot seksi menampakkan peha baru-baru ini menyebabkan Rozita Che Wan melenting dengan menempelak orang ramai yang cuba menegur dan memarahi dirinya berikutan gambar aksi panas tersebut..Che Ta menyatakan itu adalah hak dirinya dan dia berhak melakukan apa yang dia suka..!

Apa Yang Berlaku Dalam 1 Minit Di Internet Sekarang Ini?


Pernahkah anda terfikir apa yang sedang berlaku di internet @ alam maya sekarang ini..? Apa yang sedang dilakukan oleh orang lain yang turut sama sedang melayari internet..? Adakah mereka sedang menonton klip video di You Tube ataupun sedang melayari Twitter dan Facebook ? Jom tengok apa yang sedang dilakukan oleh orang lain dalam masa satu minit ini menurut kajian..

Wednesday, 20 March 2013

Cara Unik Membersihkan Kaki Lima Jalanraya Di China



Ini mungkin satu cara yang sangat kreatif dan unik untuk membersihkan laluan kaki lima di tepi jalan raya..Memang sangat-sangat kreatif cara yang dilakukan oleh pekerja pembersihan tersebut..!

Ngeri ! Bedah Siasat Mayat Manusia Yang Agak Keterlaluan


Ngeri! Cara bedah siasat mayat yang agak keterlaluan..Pada yang lemah semangat disaran supaya jangan cuba untuk tonton video tersebut kerana dikuatiri mampu memberikan impak negatif terhadap perasaan manusia..

Cara Malas Orang Jepun Main Laptop, iPad Sambil Baring


Satu ciptaan bijak yang diwujudkan bagi membolehkan sesiapa sahaja yang malas untuk menggunakan iPad secara santai samada semasa berehat di sofa, berbaring di atas lantai, atau melepak di atas katil..

Semakan Keputusan SPM 2012/2013 Secara Online Dan SMS


Semakan Keputusan SPM 2012 akan keluar pada 21 Mac 2013..Buat pelajar yang ingin mengambil keputusan peperiksaan SPM 2012 ini bolehlah berbuat demikian pada 21/3/2013 bermula jam 10 pagi di sekolah masing-masing manakala calon persendirian akan dimaklumkan melalui pos..Keputusan SPM 2012 ini turut boleh disemak secara online melalui cara berikut:

Gambar Hot Rozita Che Wan Seksi Skirt Pendek Nampak Peha


Artis wanita seksi, Rozita Che Wan kembali hangat selepas gambar foto yang dimuatnaik ke laman Instagram milik Zain Saidin yang menunjukkan Che Ta sedang duduk bermanja di atas sofa bersama pelakon lelaki tersebut..Berikutan isu gambar tersebut, ramai peminatnya mula melontarkan reaksi dan kritikan pedas terhadap gambar panas janda tersebut..

Tuesday, 19 March 2013

Ayam Keluarkan Telur Dalam Telur


Seorang nenek terkejut dengan telur gergasi yang dikeluarkan oleh ayam peliharaannya..Ayam peliharaannya itu bukan setakat mengeluarkan telur gergasi malah di dalam telur yang besar itu terdapat sebiji lagi telur ayam dengan saiz yang kebiasaannya..

Pasangan Bahagia: Wanita Ini Kahwin Lima Orang Lelaki



Wanita ini mempunyai lima orang suami dan dia tidur dengan setiap suami yang berbeza setiap malam..Kelima-lima orang lelaki yang berkahwin dengan wanita itu hidup sebumbung dan bahagia bersama pasangan mereka iaitu isteri yang mereka kongsi bersama itu..

Kerana Nazi Salute, Seumur Hidup Pemain Bola Sepak Ini Di Gantung


Pemain bola sepak dari sebuah kelab telah dikenakan hukuman 'banned' (gantung) seumur hidup dari bermain bola sepak mewakili negara di peringkat antarabangsa selepas di melakukan aksi 'terlampau' Nazi Salute ketika meraikan jaringan kemenangannya pasukan..

Cool, Bila Budak Melayu Amerika Cuba Cakap Bahasa Melayu


Jom layan video cool budak-budak melayu kelahiran Amerika yang cuba sedaya upaya untuk bercakap bahasa melayu..! Serius best dan lawak pun ada..hehe.. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist