Saturday 11 August 2012

Labah-labah Hidup 5 hari Dalam Telinga Seorang Wanita


Seekor labah-labah telah hidup dalam telinga seorang wanita selama 5 hari dan bergerak ketika wanita itu sedang tidur tanpa disedari oleh wanita tersebut..


Kamera kecil dimasukkan ke dalam telinga yang menampakkan labah-labah tersebut.

Wanita tersebut hanya mengetahui seekor labah-labah telah memasuki telinganya setelah menjalankan pemeriksaan di sebuah hospital di China..

Ketika menjalankan pemeriksaan untuk mengetahui punca sebenar kegatalan telingannya itu, doktor Hospital Changsha Tengah China amat terkejut kerana menemui labah-labah yang telah tingal di dalam telinganya selama 5 hari lepas..!

Labah-labah itu dikatakan hanya bergerak pada malam hari dan wanita tersebut sangat bernasib baik kerana tidak menggaru telinganya itu..Masalah besar mungkin akan berlaku sekiranya wanita itu menggaru telinganya yang dimasuki binatang tersebut..

Doktor Liu Sheng mengambil tindakan dengan mencurahkan larutan garam ke dalam telinga wanita tersebut yang menyebabkan labah-labah itu keluar tanpa sebarang masalah..

Sebelum itu, pihak medik hospital mencadangkan untuk mengeluarkan labah-labah tersebut dengan menariknya keluar menggunakan pinset halus tetapi mengubah fikiran kerana bimbang makhluk tersebut menggigit telinga mangsa..



AFP Red Net News

11 comments:

  1. uiii..xrase geli ke bile lelabah tuh duk jalan2 kat tinge die...macam2

    ReplyDelete
  2. uiii..xrase geli ke bile lelabah tuh duk jalan2 kat tinge die...macam2

    ReplyDelete
  3. uiii..xrase geli ke bile lelabah tuh duk jalan2 kat tinge die...macam2

    ReplyDelete
  4. meremang bulu roma saya bc entry awk nie. tkut lbh2.. =_=

    ReplyDelete
  5. err. tetiba jer rasa geli kat telinga nie :D ishh, mcm mane laa dah 5 hari baru sedar :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...