Monday 17 September 2012

Ops..! Pengguna Tandas Ini Boleh Dilihat Dari Luar..??


Pelawat yang menggunakan tandas di tingkat 18 hotel ekslusif ini mungkin tertanya-tanya kenapa orang melambai-lambaikan tangan di luar tandas..Mungkin ada yang tidak perasan bahawa tandas hotel ini boleh dilihat oleh orang awam yang melalui kaki lima hotel tersebut..! hahaha..!



Kebanyakkan penggunanya tidak diberitahu tentang tandas yang digunakan boleh dilihatdari luar..Tiada  papan tanda diluar tandas lutsinar tersebut dan kelihatan orang ramai di bawah juga sedang mengambil gambar pengguna tandas..


"Pandangan di luar memang sangat menarik, tetapi juga menakutkan..Saya nampak orang melambai pada saya!" kata David Langdon, 55, dari Melbourne, Australia kepada New York Daily News..




Tetapi sesetengah pengguna berkata mereka tidak peduli menjadi tontonan orang awam pada mereka..Ada juga seorang lelaki yang melambai kepada orang-orang di bawah ketika dia menggunakan tandas..

"Siapa peduli? Jadi orang tahu anda mahu membuang air?" kata Florentina Ballesteros, 26, kepada sebuah akhbar..



Hotel yang terletak di Manhattan, New York ini pernah digunakan oleh bintang terkenal seperti Leonardo DiCaprio dan Cameron Diaz.


Pada tahun 2008, hotel ini memenangi anugerah daripada Persatuan Perbandaran Seni New York untuk bangunan baru yang terbaik didirikan tahun itu..! LOL..!!


AFP


4 comments:

  1. haha.. kenapa la diorang guna cermin boleh tengok dari luar cam tu.. nak buat lain dr yg lain punya pasal

    ReplyDelete
  2. hahah buruk perangai la sape yg bikin tndas tuh

    ReplyDelete
  3. Hotel yang terlebih eklusif, haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...