Sunday 24 March 2013

Beginilah Skuad Penembak Tepat (Sniper) Russia Jalani Latihan


Gambar skuad penembak tepat (sniper) Russia yang mahir dan terlatih dalam menjalani latihan sebelum mereka layak untuk mengikuti tugas rahsia dalam sesuatu misi mencabar sebagai seorang penembak tepat elit Russia..


 Druganov SVD-1, senapang sniper yang utama bagi penembak tepat Rusia yang dilaporkan sebagai senjata yang sangat tahan lasak..

Sebagai penembak tepat elit, mereka diperlukan untuk menggunakan pakaian seragam yang sesuai dari pelbagai jenis material dalam usaha untuk melakukan penyamaran diri sendiri dari awal..


Perkara yang paling penting untuk seorang penembak tepat@sniper untuk menyembunyikan diri mereka dan mana-mana bahagian kulit yang lain terdedah..Ini boleh dilakukan dengan topeng, sarung tangan dan penyamaran khas..

 Disebalik salji setelah ditanam untuk mengelakkan diri dari di kesan pihak musuh..Penembak tepat Rusia ini dilatih untuk "meletakkan diri" dalam lubang yang mereka boleh untuk menghabiskan beberapa hari dalam lubang tersebut untuk menunggu sasaran apabila musuh tiba..!

Seorang penembak tepat yang baik, merupakan seorang penembak yang mampu melakukan penyamaran  yang amat sukar untuk di 'spot'..Dalam foto ini penembak tepat tersebut bersembunyi dalam tempat seperti belukar kecil..


Membidik tepat pada kepala patung yang dijadikan sasaran..

Penembak tepat ini menjalani latihan menembak pada jarak jauh pula.. 


Inilah hasil sasaran yang dibidik oleh penembak tepat (sniper) skuad elit Russia ini..!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...