Thursday 15 November 2012

Manusia Berwajah Harimau Mati Bunuh Diri


Dia mempunyai wajah menyerupai harimau serta melakukan beberapa pengubahsuaian ekstrim dalam usaha untuk menjadi manusia harimau..Bagaimanapun baru-baru ini dia telah meninggal dunia setelah ditemui mati bunuh diri di rumahnya tanpa diketahui sebabnya..



Dennis Avner, 54, yang lebih dikenali oleh nama " Stalking Cat " meninggal dunia pada 5 November lalu..

Avner, yang menjalani pengubahsuaian badan menyeluruh untuk mengubah dirinya menjadi seeekor "kucing besar" dipercayai mempunyai bunuh diri di kampung halaman beliau di Tonopah, Nevada, lapor media..Walaubagaimanapun punca kematiannya mungkin disebabkan oleh pengubahsuaian ekstrim keatas tubuh badannya..

Beberapa tahun lalu, Avner menjadi popular di seluruh dunia selepas dia meraih gelaran "transformasi paling kekal untuk kelihatan seperti haiwan" dalam Guinness Book of  World Records..

Sejak itu " Stalking Cat " telah ditontonkan di "Ripley Believe It or Not!", VH1 "Totally Obsessed", Animal Planet "Pelik, Benar & Freaky" dan beberapa rancangan TV ternama yang lain..

Hampir keseluruhan tubuh badannya telah mengalami pengubahsuaian kekal dengan telinga yang dibentuk semula, bibir, hidung, dan muka juga diubah untuk menyerupai seekor harimau dan pelbagai transdermal yang diwujudkan seperti misai tiruan..

Seluruh tubuh badannya juga diliputi dengan tatu sementara muka dan badan juga diukir serta beberapa tempat telah dimasukkan silikon dan gigi bertaring yang menyerupai harimau serta memakai kanta lekap dan juga ekor robot tiruan..

Sejak kematian Avner, ramai telah melangkah ke hadapan untuk meratapi kematiannya dan meraikan kehidupannya sebelum itu..



7 comments:

  1. dah mati ke?...xpe atleast org kenal..haha

    ReplyDelete
  2. ehh matidah sia2 jer buat operation menyakitkna diri jer..manusia2.xpuas2...

    done follow..hit me back http://myaleo.blogspot.com/2012/11/konvo-cik-nadia-masri.html

    ReplyDelete
  3. Mungkin bunuh diri mau bikin sensasi lagi kali ya?

    ReplyDelete
  4. Gak tahan sama wajahnya kali, atau menyesal seumur hidup higga dia bunuh diri aja

    ReplyDelete
  5. Tuhan dah memberikan wajah dengan sempurna,kenapa harus dirubah.Akhirnya penyesalan yang tiada tara hingga mati

    ReplyDelete
  6. tak ada keje ke nak jadi haiwan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...