Thursday 9 August 2012

Gadis Ini Menaikkan Ikan Keli Lebih Besar Daripada Dirinya Sendiri


Gadis ini berjaya menaikkan seekor ikan keli yang lebih besar daripada dirinya sendiri..Ikan keli besar ini berjaya dinaikkan oleh gadis ini setelah berjuang hampir satu jam lapor sebuah media tempatan....



Kristin Hole, 20, berjaya menaikkan ikan keli raksasa lebih kurang tujuh kaki panjang itu  Tangkapan itu merupakan tangkapan  ikan air tawar terbesar yang direkodkan disini memecahkan rekod lama yang dipegang oleh seorang lagi wanita di UK..

Dia berjaya menaikkan ikan tersebut setelah berjuang hampir satu jam tanpa pertolongan dari kawan lelakinya yang juga memancing bersama..Ikan keli ini merupakan tangkapan terbesar yang pernah ditangkap oleh Kristin..

Saya sangat gembira kerana berjaya menaikkan ikan keli besar tersebut katanya..Saya juga tidak dapat memegangnya seperti biasa dan hanya dapat memeluk ikan keli besar ini..

Ikan keli besar tersebut bagaimanapun dilepaskan kembali ke dalam air..


Berberapa hari lepas seorang budak lelaki berjaya menaikkan seekor ikan tuna besaiz besar seberat 85kg di Atlantic off Madeira setelah bertarung hampir 25 minit sebelum berjaya menaikkan ikan tuna tersebut..

Budak lelaki berusia 12 tahun itu bernama Connor Smith hanya seberat 47kg jika hendak dibandingkan dengan hasil tangkapannya yang iaitu tuna seberat 85kg..

Connor tinggal di Halesowen, West Midlands telah menyerahkan hasil tangkapannya kepada Persatuan Memancing Antarabangsa untuk disahkan sebagai pemegang rekod dunia remaja yang berjaya menaikkan ikan tuna berskala besar..




UK News

11 comments:

  1. Interesting topics dear friend, 'm excited.

    ReplyDelete
  2. Interesting topics dear friend, 'm excited.

    ReplyDelete
  3. takuttnyyyaaa klu sy mmg tak laaaa huhuhu

    ReplyDelete
  4. eee, gelinya. besar sgt ikan keli tuu :DD

    ReplyDelete
  5. eee, gelinya. besar sgt ikan keli tuu :DD

    ReplyDelete
  6. mana agaknya nak dapat dalam Msia ni ye?

    ReplyDelete
  7. besar ikan keli nih.. bulih buat bantal peluk.. hihi

    ReplyDelete
  8. wahh, gerun tgk ikan saiz besar2 cmni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...