4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Sai Baba "kritikal"


Klik Iklan Untuk Info



Friday, 22 April 2011

Sai Baba "kritikal"


Bila tengok je pic kat nie mesti korang kenal kan? Hmm..dia lah Sai Baba..Seorang manusia yang mengaku dirinya sebagai "tuhan". Tapi apa yang membuatkan aku pelik bila orang yang mengaku dirinya sebagai "tuhan" nie tak mampu menyembuhkan dirinya yang sedang kritikal sedangkan dia dikatakan boleh menyembuhkan orang yang sakit!! Dia disahkan kritikal dan dimasukkan ke dalam hospital kerana dikatakan mengalami masalah berkaitan jantung dan pernafasan!! Jom layan video dan pic...




Dia pernah menggemparkan dunia dengan mempunyai pengikut yang ramai diseluruh dunia kerana pengikutnya percaya yang dia mampu menyembuhkan orang yang sakit dan mengeluarkan tepung dari tangan!! Berita yang dikeluarkan yahoo menyatakan >> NEWS


Untuk videonya KLIK SINI


10 comments :

  1. hahahahaha! konyol sekali orang mengaku Tuhan, dan lebih konyol lagi orang yg mengikutinya.

    ReplyDelete
  2. hahhaah,,aq pun ade dgr cite pasal dia..terus aq search kt tenet..mmg sah..dia ni penipu..hahahahah..dunia2..

    ReplyDelete
  3. dia nak diri dia sakit kot.,
    sebab tu lah sakit.,
    hahahahaha... :))

    ReplyDelete
  4. Adehh..lawak2! Sat lg ade plak makhluk lain nk mengaku Tuhan lps yg ni gol. Aku penah tulis la psl org neh last year,huu

    http://manjeamusyuk.blogspot.com/2010/01/dajjal-ke-ni.html

    ReplyDelete
  5. astaghfirullah . semoga dijauhkan la drpd bnde2 mcm ni . smoge smua org yg mcm ni dpt hdyah drpd Allah ,

    ReplyDelete
  6. yang percaya sama sai baba adalah orang bodoh2.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist