4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Lelaki Miskin Ini Merupakan Adik Presiden Amerika Barack Obama


Klik Iklan Untuk Info



Saturday, 11 August 2012

Lelaki Miskin Ini Merupakan Adik Presiden Amerika Barack Obama


Lelaki miskin ini tinggal di sebuah perkampungan yang serba kekurangan berdinding dan berbumbungkan zink..Dia yang tinggal di sebuah perkampungan miskin dan kotor di Nairobi, Kenya merupakan adik tiri kepada Presiden Amerika Barack Obama yang juga merupakan orang nombor satu di dunia..


Presiden Amerika ini, Barack Obama merupakan adik-beradik yang berkongsi seorang bapa..


Gambar yang menunjukkan Barack Obama bersama nenek tirinya Sarah Hussein Onyango Obama ketika dia melawat perkampungan di Kogelo pada Ogos 2006..


Potret keluarga Presiden Amerika, Barack Obama berdiri belakang dua dari kiri ketika di Kogelo, Barat Kenya..



Presiden Barack Obama tinggal di persekitaran mewah di White House..


George,30 tahun, terperangkap dalam penyalahgunaan dadah dan ketagihan minuman keras yang kronik sejak usianya 10 tahun lagi..


Beginilah tempat tinggal George Hussein Obama di sebuah perkampungan kotor, yang tinggi kadar jenayah, penagihan dadah dan keganasan di Kenya.. 

Kedua-dua lelaki ini berkongsi bapa yang sama walaupun dilahirkan di tempat yang berbeza..George Hussien Obama dilahirkan di Kenya manakala Presiden Barack Obama pula dilahirkan di Hawaii..

Walaupun Barack Obama hidup mewah dengan tinggal di White House dan menikmati faedah sebagai orang nombor satu Amerika, terbang dengan kapal terbang Air Force One, George pula tinggal di persekitaran kotor di perkampungan miskin di Kenya ini..

George buat pertama kalinya bertemu dengan Barack Obama ketika mereka bermain di sebuah taman permainan semasa bersekolah rendah ketika Obama datang ke Nairobi..George juga sempat mengimbas kembali zaman kecil mereka ketika bermain bola sepak bersama-sama ketika saudaranya itu datang bertanya khabar..

Artikel Lain: Gadis Ini Menaikkan Ikan Keli Yang Lebih Besar Dari Dirinya !

Dia juga berkata, nama keluarganya itu sering menjadi beban kepadanya..Dia juga kadangkala dipanggil sebagai "mister Presiden" ketika di kampungnya itu

Ramai orang meminati saya kerana saudara lelaki saya itu (Barack Obama)..Kami telah bertemu beberapa kali sebelum ini dan berborak bersama-sama..Dia adalah abang saya dan dia juga inspirasi saya kata George Hussein Obama..




Agensi



20 comments :

  1. oh mcm tu pulok?knp dibiarkn je sedare kamu tu miskin obama oiii!!

    ReplyDelete
  2. ehh ya ke? macam tak percaya jer, abang kaya, adik duk melarat :')

    ReplyDelete
  3. mungkin dah berubah dah kot sekarang ...

    ReplyDelete
  4. pelik jugok. x mengenang budi k hapa

    ReplyDelete
  5. lah nape lah si obama ni tak jaga kebajikan adik tiri dia ni kan

    ReplyDelete
  6. kalo semua kaya xbest plak..hihi

    ReplyDelete
  7. owh...
    ar ar
    ada baca juga ari tu

    ReplyDelete
  8. askm. mungkin beliau baru tahu ada adik tiri.

    ReplyDelete
  9. nama obama tak bagi adik dia kaya sama cam dia.. hehe

    ReplyDelete
  10. adik tiri je kot..mungkin mak tiri dia kuaja!haha

    ReplyDelete
  11. macam mana pula nih pak obama, hehe :D

    ReplyDelete
  12. nice post :)
    ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

    ReplyDelete
  13. Come presidente della nazione più ricca di questo pianeta, dovrebbe fare qualcosa per la povera Africa!! buona giornata...ciao

    ReplyDelete
  14. keluarga dia kat kenya tu orang Islam ke?sebab ada nama hussein tu?

    ReplyDelete
  15. sekurang2 obama masih lagi tak melupakan saudara2 dia yang tinggal berjauhan kan..ada juga yang bagusnya obama ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist