4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Kerja Kosong: Pencuci Tingkap Bangunan Tinggi


Klik Iklan Untuk Info



Friday, 20 July 2012

Kerja Kosong: Pencuci Tingkap Bangunan Tinggi


Beginilah keadaan pencuci tingkap bangunan tinggi di China..Gambar ini diambil di Oriental Pearl TV Tower di Shanghai yang menunjukkan keadaan pencuci tingkap yang bekerja di ketinggian melabihi 460 meter..!!







Siap ada lagi yang sempat berposing kenangan bersama pekerja tersebut..maklumlah, bukan selalu dapat nie..hoho


Kalau keje macam nie, tengok bawah pun aku tak nak..


Beginilah keadaannya di Shanghai, kemiskinan yang menghimpit memaksa mereka bekorban nyawa demi sesuap nasi..

p/s: Rasanya mau berkali-kali fikir kalau dapat offer kerja macam ni..huhu

5 comments :

  1. wow bahanyenyer tp untuk sesuap mkn,relakan jugak

    ReplyDelete
  2. Mne nk cari kje cmni? Nk apply kat mne? Adr kursus? 0126766230

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Sy minat keje ni..sy suke ketinggian.jika ade peluang tuk sy.call sy..0173865718

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist