Thursday 29 November 2012

Oh! Ular Sawa Terbesar Di Dunia Baham Lembu Dewasa !

 

Ular sawa besar cuba menelan seekor lembu dewasa..Lembu ini menjadi korban sebagai makanan kepada ular sawa spesis anaconda hijau yang terbesar di dunia ini..Jom layan video ular besar tersebut..




Video ular besar spesis anaconda menelan seekor lembu dewasa ini mula tersebar di internet sejak 23 November lalu dan mendapat view yang agak tinggi di You Tube walaupun masih baru disiarkan..

Ular sawa besar ini dikatakan sejenis ular sawa spesis anaconda yang hidup di Brazil dan video ini dikatakan diambil di negara amerika latin tersebut berdasarkan bahasa yang dipertuturkan oleh seorang lelaki dalam video tersebut..

Anaconda Hijau ini merupakan sejenis binatang dalam kategori ular sawa yang terbesar di dunia dan boleh membesar sehingga 30 kaki panjang dan beratnya boleh mencapai sehingga 550 paun..

Walaubagaimanapun spesis ular terbesar di dunia yang dikenali sebagai anaconda tersebut terpaksa memuntahkan semula lembu yang dibahamnya itu..Mungkin binatang tu tak mampu nak hadam lembu yang sangat besar tu kot..!

video ular sawa muntah lembu besar


p/s: berapa la harga lembu yang besar nie agaknya ye..



4 comments:

  1. mak aii..besarnya ular.. cacing sekecil lidi pn takut apa lagi kalau nampak ular besar mcmtu mesti pengsan punya

    ReplyDelete
  2. uihh giler rrr...ngeri besar tu....

    ReplyDelete
  3. Rasanya ular tu tercekik kot, tu yang muntah balik.. :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...