4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Restoran Terapung Di Awan


Klik Iklan Untuk Info



Tuesday, 17 July 2012

Restoran Terapung Di Awan


Dengan ketinggian melebihi 50 meter, makanan disediakan oleh chef untuk anda di restoran terapung ini..





Jaminan keselamatan diberikan oleh syarikat pengendalian restoran terapung tersebut..Peralatan yang digunakan juga mengikut standart keselamatan dari Jerman..



Ketika sedang menunggu makanan siap dimasak oleh chef, restoran ini akan berputar meninjau panorama sekitar kawasan tersebut..



 Platform seberat 7 tan ini mampu memuatkan seramai 22orang tetamu dan 4 orang kakitangan pada satu masa..Buat masa ini, bandar-bandar besar di eropah seperti Budapest, Madrid, Paris, Brussels, Amsterdam dan banyak lagi sedang merancang untuk menawarkan perkhidmatan restoran terapung seperti ini.. Macam mana? bersedia untuk menikmati saat-saat indah untuk makan malam..?

7 comments :

  1. tu dia haihh , kalau buu la kan , tak rasa nak telan makanan dah apa , gayattt :D

    ReplyDelete
  2. hey budak .. apa blog anda semua tentang .... anyways terima kasih kerana mengikuti saya ... saya mengikuti anda kembali

    ReplyDelete
  3. hai... bertuah la sapa dapat makan kat tempat tu... dah la terapung, tinggi pulak tu, open air lagi... hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist