4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Stokin Yang Akan Menggantikan Kasut Pada Masa Depan


Klik Iklan Untuk Info



Saturday, 4 August 2012

Stokin Yang Akan Menggantikan Kasut Pada Masa Depan


Adakah anda sanggup untuk memakai stokin sambil berjalan tanpa memakai kasut? Baru-baru ini sebuah syarikat di Switzerland telah mencipta stokin seperti sarung tangan untuk menggantikan kasut pada masa hadapan..





Direka oleh Syarikat Barefoot Switzerland, penciptaan stokin itu telah melalui penyelidikan teknikal selama bertahun-tahun telah tiba masanya untuk diperkenalkan..

Stokin kevlar ini diperkenalkan kepada orang ramai yang inginkan keselesaan pada kaki tanpa perlu memakai kasut lagi ketika melakukan apa jua aktiviti dan ia sangat ideal bagi mereka yang suka "berkaki ayam"..


Dicipta untuk memudahkan penggunanya melakukan apa jua aktiviti mahupun aktiviti lasak sekalipun seperti mendaki batu dan juga berlari marathon..!

Syarikat Swiss itu melalui pemiliknya juga berkata, mereka sekarang dalam proses merekabentuk stokin baru yang lebih panjang dan pendek dari sekarang ujar Dieter Harsh..      



News Agency


8 comments :

  1. eeee.. gelinya rasa.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. kat malaysia pon dah ade la..kan3? cik pon ade satu.huhu
    tp kualiti xtau la..hehe

    ReplyDelete
  3. kat malaysia ada, tapi yang nipis. untuk buat tido boleh laa :DD tapi kalau stokin yg mcm nie ada pun jual, memang tak laa nak pakai. rela pakai kasut lagi. haha :DD

    ReplyDelete
  4. ni kalau terpijak paku xtembus ker???

    ReplyDelete
  5. haha geli tapak kaki.. acaner nak daki gunung cenggitu..

    ReplyDelete
  6. klau x silap, kt timur tgh diorg pakai ksut cmni wktu musim sejuk.. mmg lasak ksut ni, diorg sana panggil huf.. ni sy dpt tau wktu dgr ceramah kt masjid...

    ReplyDelete
  7. Kene pijak boot bertumit besi tak sakit ke,takot wanita yg berstokin nylon akan merasa sakit lalu kemaluan nye basah kalau kaki nye di pijak boot yg ternampak ganas.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist