Sunday 7 April 2013

Pelik: Mengadakan Majlis Pengebumian Diri Sendiri ?


 

Seorang pelajar melakukan sesuatu perkara yang agak pelik apabila mengadakan majlis pengebumian untuk dirinya sendiri..! Pelajar berusia 22 tahun ini mengadakan majlis tersebut kerana merasa sangat rugi jika dia tidak dapat merasai nikmat majlis pengebumian sekiranya sudah mati nanti..Sementara masih hidup ini, dia sanggup mengeluarkan wang untuk merasai sendiri nikmat majlis pengebumian besar-besaran ini..!





Kebanyakan rakan-rakan dan ahli keluarganya berasa amat terkejut selepas mereka dijemput untuk menghadiri majlis pengebumian yang ingin dilakukan oleh pelajar perempuan bernama Zeng Jia dari Wuhan, China itu..

Dia dilaporkan sanggup mengeluarkan duit poket yang disimpan olehnya sebelum ini semata-mata untuk mengadakan dan merasai nikmat majlis pengebumian besar-besaran untuk dirinya sendiri semasa hidup ini..



Setelah selesai majlis pengebumian (funeral) dirinya itu, dia akhirnya ditemuramah untuk menyatakan mengenai pengalamannya menikmati saat indah menjadi 'si mati' dalam beberapa jam..LoL..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...