4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Seni Bayang-bayang Yang Menakjubkan..!


Klik Iklan Untuk Info



Saturday, 28 July 2012

Seni Bayang-bayang Yang Menakjubkan..!


Seni bayang-bayang yang unik menggunakan barangan terbuang..!








Rashad Alabarov Mencipta seni bayang-bayang ini menggunakan kreativitinya dengan menggunakan objek-objek terbuang sehingga menjadi satu hasil seni yang menarik membentuk potret dan juga bandaraya imaginasi.

9 comments :

  1. Eeh...jadi teringat kat iklan susu ape tah nmenye yg budak 2beradik tu susun lego sampai bayang-2nya nampak macam dinosaur. huhuu... ^^ By the way, terima kasih sebab jadi 400th follower saya! :D

    ReplyDelete
  2. iya keren banget, kreatifnya ya :')
    kira kira perlu detail banget tuh bikin karya seni bayang bayang.... :D

    ReplyDelete
  3. keren + kreatif banged..apalagi yg point 4 mantep bener

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist