Thursday 22 November 2012

Gila! Daging Babi Terbang Lebih Sedap !


Daging babi yang terbang terjun melompat masuk ke dalam kolam lebih sedap dan bersih kata seorang penternak babi..Daging babi yang selalu 'bersenam' ini sangat sedap jika dibandingkan daripada biasa katanya..! Gila!



Di daerah Ningxiang, Changsha, Hunan, yang terletak di China, keluarga penternak ini babi telah mendapat satu idea dan cara baru untuk mendapatkan sedikit wang tambahan hasil daripada penjualan daging babi mereka..

Dengan menjadikan babi peliharaan mereka seekor babi yang bersih dan sihat, mereka telah memaksa babi-babi tersebut untuk terbang terjun kedalam kolam berdekatan kandang penternakan milik mereka..

Penternak babi tersebut mendakwa bahawa dengan memaksa babi-babi peliharaan mereka terjun ke dalam kolam tersebut, babi-babi tersebut akan lebih bernilai tinggi kerana daging babi-babi tersebut lebih sedap daripada babi biasa selain daripada sihat untuk dijual nanti katanya..!

Selain itu,cara ini menyebabkan pusat penternakan babi tersebut menjadi terkenal sebagai pusat tarikan pelancongan untuk mereka yang ingin melihat kelainan penternakan babi disana..

Jom tengok aksi babi yang terjun kedalam kolam tersebut dibawah..hahaha.!


Aksi melampau babi terjun ke dalam kolam.. 

3 comments:

  1. babi tu sendiri tak rela nak terjuna.. haha

    ReplyDelete
  2. hehe...kelakar lak aksi dia terbang ni...mungkin itu petua dia....

    ReplyDelete
  3. bodoh la, babi terbang, ahaks

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...