Monday 3 December 2012

Cinta Itu Buta: Wanita Cantik Ini Bercinta Bercium Dengan Homeless Man Depan Orang Ramai


Memang benar cinta itu buta dan tidak mengenal siapa..Melalui gambar yang diambil di sebuah tempat awam ini, seorang lelaki miskin yang tidak berumah kelihatan bermesra dengan seorang wanita cantik dengan bercinta, bercium dan berpelukan di tempat awam tanpa menghiraukan orang ramai yang lalu lalang..! Pasangan lelaki miskin dan wanita cantik itu bemesra menarik pandangan orang ramai yang berada di situ..Jom layan..~



Gambar-gambar ini dikatakan telah diambil oleh orang ramai yang melihat lelaki tidak berumah (miskin) tersebut yang bermesra bersama kekasihnya yang juga seorang wanita cantik di sebatang jalan tempat awam di China..



 Homeless man tersebut dikatakan berjalan sambil berpelukan, berpegang tangan dengan kekasihnya itu sambil bermesra dan bercium dengan gadis cantik yang dikatakan kaya itu.. 

Walaupun wanita cantik itu kelihatan marah dengan beberapa orang yang mengambil gambar curinya bersama lelaki miskin itu terus menunjukkan kasih sayangnya pada lelaki homeless itu..



Ya, cinta memang buta..Walaupun ramai yang memerhatikan pergerakan homeless man dan wanita cantik yang dianggap pelik itu, mereka tanpa segan silu terus berkasih sayang tanpa menghiraukan orang ramai di jalan yang penuh sesak itu..

Gadis cantik itu akhirnya telah disoal siasat oleh pihak polis yang terserempak dengan mereka ketika itu..Pihak polis menyoalsiasat wanita cantik itu kerana bimbang keselamatannya ketika dia dilihat berpeluk, beramah mesra, bercium, berkasih sayang dengan lelaki miskin itu..

Ketika disoal siasat oleh pihak polis, wanita cantik itu menyatakan bahawa lelaki miskin itu merupakan suaminya dan dia bagaimanapun tidak menyatakan tentang nama, umur serta tempat tinggalnya kepada pihak polis itu..

Wanita cantik itu membuktikan bahawa pandangan masyarakat terhadap lelaki miskin itu harus dibuang jauh2..~Dia membuktikan bahawa cinta itu buta..Cinta tidak mengenal siapa..

Sehingga kini identiti wanita cantik dan homeless man tersebut masih menjadi misteri selepas gambar mereka bermesra tersebar..


p/s: Lumrah dunia, orang yang miskin memang sering dianggap hina..Sebab itu ramai yang pelik melihat gelagat mereka..Cuba kalau lelaki kaya yang bercium kat situ dengan gadis cantik macam perempuan tu, mesti tak jadi isu kan..



6 comments:

  1. iskk.....macam dia suh laki dia buat keje minta sedekah jerrrr......

    ReplyDelete
  2. Ada-ada aja...thanks sharingnya, gan!
    Kalau sempat mampir sekalian gabung dengan teman-teman lain yang sudah SUBMIT URL BLOG-nya di Direktori Weblog Indonesia. :)

    ReplyDelete
  3. suami dia ke, ish3, kena halau umah kot, ahaks

    ReplyDelete
  4. entahlah..dunia sekarang memang aneh.

    ReplyDelete
  5. mungkin perempuan tu gila kot:) besa la kat china mmg ramai dah jadi gila sebab tekanan hidup..

    ReplyDelete
  6. memang bnar ya cinta itu buta...! tidak memandang bagaimana pasangan kita..! yang penting kesetianan yang di pentingkan...!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...