4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Wow..!! Festival Memancing Musim Sejuk Di Korea..!!


Klik Iklan Untuk Info



Wednesday, 1 August 2012

Wow..!! Festival Memancing Musim Sejuk Di Korea..!!


Festival memancing ikan trout pada musim sejuk di Korea Selatan ini mampu menarik lebih 1 juta pelancong setiap tahun..Lebih daripada 40 acara yang diadakan disini pada musim sejuk seperti bola sepak ais, luncur ais, membuat orang salji dan yang paling utama adalah memancing (Sancheoneo) ikan trout.. Jom tengok..





Inilah keadaannya semasa festival musim sejuk yang diadakan disana..Pengunjung membanjiri setiap pelusuk kawasan untuk menikmati musim sejuk yang tiba..ramai kan..





Cuaca sejuk yang melampau menyebabkan ikan trout disini hidup dan membiak dengan sihat di bawah salji beku yang tebal..Lebih daripada 9000 lubang sedalam 2 meter digerudi untuk memudahkan pemancing memancing ikan tersebut disini..Anda boleh memilih mana-mana tempat dan lubang yang sesuai untuk memancing..!




Disini anda bukan sahaja gembira menangkap ikan, chef turut disediakan untuk memasak atau memanggang ikan-ikan yang berjaya ditangkap didepan anda..Hanya perlu membawa tangkapan ke pusat memasak yang disediakan di merata-rata tempat sekeliling anda..Keseronokan yang membuatkan pengunjung melupakan keadaan sejuk disitu..!


4 comments :

  1. wow best nyew x sabar nak g korea..hehehe

    ReplyDelete
  2. ramainya manusia dah macam manusia kat Sogo..:P

    ReplyDelete
  3. hahah..sempoi giler.pancing kecik je.ikan tetap dapat..abes memancing leh maen ski.

    ReplyDelete
  4. wowww bestnye.lain mcm festivel nye.teringin nk pi korea!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist