4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Gila ! Buat Senaman Kat Atas Puncak Gunung Tinggi 3500 Meter !


Klik Iklan Untuk Info



Monday, 5 November 2012

Gila ! Buat Senaman Kat Atas Puncak Gunung Tinggi 3500 Meter !


Nampak tak..? Cuba perhatikan kat hujung puncak tu..Ada seorang manusia yang tengah buat senaman gila pada ketinggian 3500 kaki di atasnya..! haha





Lelaki ini dikatakan sedang membuat senaman yoga di atas sebuah puncak berlatarbelakangkan gunung Mount Blanc di Perancis ..

Pendaki dari Slovenia ini yang bernama Martina Cufar sanggup menghabiskan tenaga dan masanya selama 3 jam semata2 untuk panjat salah satu daripada puncak berhampiran pergunungan Mount Blanc ini untuk melakukan aksi gila semata-mata untuk senaman yoga !

Mungkin inilah tempat yang paling sesuai untuk melakukan senaman yoga bagi mengurangkan strees..haha..



Reuters

p/s: buat2 jatuh ke bawah apa pun tak boleh..haha..~


2 comments :

  1. mcm dah tempat maut je. tak jatuh takpe, klau dah jtuh, haha

    ReplyDelete
  2. mcm best ja....tapi tak berani la nak buat atas puncak gunung...huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist