Wednesday 6 February 2013

Cara Membesarkan Payudara Dengan Cepat Secara Alami



Berikut merupakan beberapa cara untuk membesarkan payudara dengan cepat secara alami..Ini merupakan petua untuk membesarkan payudara yang juga tips besarkan payudara untuk kelihatan cantik..Ikuti teknik membesarkan payudara ini yang mungkin dapat merealisasikan impian setiap remaja dan wanita dalam memiliki payudara montok seperti yang diimpikan..

Senaman, lakukan senaman yang banyak menggunakan tangan..Buat apa saja bentuk senaman yang akan menggerakkan bahagian bahu, lengan dan dada..Buat regangan dan pergerakan yang melibatkan bahagian atas sekerap mungkin..

Berjalan dan duduk dalam posisi yang betul setiap masa supaya badan sentiasa menyokong bentuk payudara yang boleh mempengaruhi bentuk dan saiz buah dada..

Ramas buah dada, jangan biarkan pasangan ramas terlalu kuat pada buah dada kerana ia boleh merosakkan tisu buah dada dan mempercepatkannya buah dada menjadi lembik..


Mengurut, lakukan urutan menggunakan minyak sapi dengan memanaskan minyak sapi sehingga cair dan sapulah pada kedua-dua belah buah dada..Proses perlu dilakukan dengan mengurutlah secara membulat dari ketiak ke arah dalam..(dari ketiak,naik ke atas,melalui lurah,turun kebawah) pastikan tidak salah arah..Buat urutan payudara mengikut kerajinan anda seperti dalam 10 minit untuk setiap sesi..

Jamu, amalkan jamu..Untuk ibu yang menyusukan anak, lagi bagus sekiranya tunggu bayi habis menyusu barulah makan jamu sekiranya ingin membesarkan buah dada dengan cepat dan alami..

Berenang, bagi remaja atau wanita yang mampu untuk lakukan aktiviti berenang, dengan kerap melakukan aktiviti berenang ia secara tidak langsung akan melatih otot sekitar payudara untuk lebih besar dan mantap..

Daun sireh, tekapkan buah dada dengan daun sirih yang telah dilayur dengan bara api..Selepas daun sirih tersebut sejuk,tukarkan dengan daun sireh yang baru..Lakukan dengan lebih kurang 5-6 helai daun sireh untuk sebelah..Buatlah sekerap yang mungkin..

Minyak aroma terapi, Sapukan minyak aroma terapi pada buah dada anda dan buat urutan membulat ke arah dalam setiap hari bagi memper cepatkan pembesaran payudara..

Pakaian dalam, pakai pakaian dalam yang boleh menyokong buah dada supaya sentiasa terletak indah dan tidak cepat kendur..

Lakukan tips, petua dan cara membesarkan payudara seperti di atas untuk kesan yang cepat dalam proses untuk mendapatkan payudara yang menjadi impian setiap wanita tak kira remaja mahupun yang sudah berusia..Lakukan cara yang telah disyorkan tadi..Mudah-mudahan cara dan tips tersebut berkesan untuk membesarkan payudara anda..!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...