4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Video Beruang Sesat Masuk Shopping Mall


Klik Iklan Untuk Info



Tuesday, 24 July 2012

Video Beruang Sesat Masuk Shopping Mall


Seekor anak beruang telah tersesat masuk ke dalam sebuah Shopping Mall di utara bandar Pittsburgh..Anak beruang seberat lebih kurang 125 paun itu telah mengejutkan orang ramai yang berada di dalam kawasan tesebut..Pada mulanya binatang itu dilihat mundar-mandir di 
kawasan parking kereta sebelum masuk ke dalam Mall..Keadaan menjadi lebih panik apabila orang ramai berlari keluar dari shopping mall tersebut..


Kehadiran binatang itu tidak disedari oleh orang ramai pada mulanya, tetapi selepas diberitahu oleh pembesar suara barulah orang ramai menyedari binatang tersebut..



Beruang itu akhirnya ditembak menggunakan ubat penenang sebelum dipindahkan ke tempat selamat selepas pegawai hidupan liar membuat satu perangkap yang dipasang untuk beruang tersebut..Kejadian pada malam Sabtu lepas merupakan kejadian pertama yang beraku di shopping mall tersebut..


p/s: nak raya nie beruang pun nak shopping jgk kan..hoho~


*nydailynews

7 comments :

  1. Hahaa , selamat luar negara , bukan kat sini .

    ReplyDelete
  2. kalau KA x cukup tanah nak lari dah tu

    ReplyDelete
  3. huh.bahaya betul..kalau ngap org macam mana

    ReplyDelete
  4. beruang gi shopping beli barang nak buka puasa.. :)

    ReplyDelete
  5. adoi kes berat ni sampaikan beruang masuk pasaraya hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist