4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: Lelaki Ini Mati Serangan Sakit Jantung Ketika Menyaksikan Sukan Olimpik 2012 Live


Klik Iklan Untuk Info



Wednesday, 8 August 2012

Lelaki Ini Mati Serangan Sakit Jantung Ketika Menyaksikan Sukan Olimpik 2012 Live



Seorang lelaki yang juga peminat sukan ini mati mengejut kerana serangan sakit jantung semasa menyaksikan sukan olimpik 2012 selepas negaranya memenangi pingat emas dalam sebuah acara..


 Ketika menyaksikan perlawanan bola baling

 Gambar ketika bersama penyampai pagi BBC

 Di arena bola keranjang

 Ketika bersama penyampai sukan BBC

Lelaki ini dikenali sebagai Conrad Readman, 49, mati mengejut akibat serangan sakit jantung di sebuah Velodrom selepas menonton secara live peserta berbasikal negaranya Great Britain, memengai pingat emas dalam acara tersebut..


Victoria Pendleton

Akauntan bertauliah dari Conchester ini dikatakan seorang yang sangat meminati sukan sehingga sanggup membeli tiket pada setiap pertandingan sukan apapun yang berlangsung di Olimpik London 2012 ini..Dia telah menghabiskan masanya setiap hari dengan menonton sebanyak 3 jenis sukan dalam satu hari dan dia juga sempat menyaksikan Michael Phelps beraksi di kolam renang..

Pada hari kejadian, dia dikatakan telah menyaksikan peserta berbasikal negaranya iaitu Victoria Pendleton dan trio pecut berbasikal negaranya bertanding hingga memenagi pingat emas sebelum dia diserang sakit jantung di Velodrom tersebut pada hari Jumaat lalu..

Sebelum ini Conrad Readman dikatakan telah menonton acara pembukaan sukan Olimpik tersebut sejak dari awal lagi sehingga seminggu berterusan dan dia juga telah membeli tiket untuk menyaksikan Olimpik ini selama sebulan setiap hari..



AFP

10 comments :

  1. kat MSia pown ada yg meninggal bila DLCW kalah di final badminton ari tu!

    ReplyDelete
  2. Ajal tidak lambat atau cepat seminit pun... takut ek!

    ReplyDelete
  3. kalau dah sampai masanya..tak leh nak tolak tarik,kan..

    ReplyDelete
  4. so peringatan yg ade sakit jantung...kawal adrenalin rush anda...:)

    ReplyDelete
  5. mcm tu la bila dh ajal, xkira kt mana pn kita ni, ttp akn jmpa dgn malaikat maut..hoho

    ReplyDelete
  6. masa dia dah tiba
    harap waktu kita dijemput nanti kita telah bersedia
    amin :-)

    ReplyDelete
  7. ehem..kesiannya.. :(
    ** Thanks..

    ReplyDelete
  8. dah ajal dia. terkejut sangat kot!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist