Tuesday 4 September 2012

Ouch..! Besi Pagar Tertusuk Pada Harimau Bintang Ini


Harimau bintang ini tidak berjaya melepasi pagar besi ketika melompat lalu perut dan kakinya tertusuk besi pagar yang tajam ini..! 





Harimau bintang ini kesakitan selepas jeriji besi menusuk perut dan kakinya ketika ia cuba melompat melepasi pagar sebuah kilang di Mysore, India..Bagaimanapun haiwan itu tidak berjaya melepasi dan tersangkut pada pagar sebelum harimau berusia 4 tahun itu di dikesan oleh beberapa pejalan kaki yang melalui sekitar kawasan tersebut..

Operasi menyelamat kemudian dijalankan dengan menggunakan jaring besar untuk mengelakkan daripada haiwan tersebut meronta-ronta dan kemudiannya harimau itu telah dibawa ke hospital vaterinar berdekatan.. .
Doktor yang merawat haiwan itu telah menjahit luka yang dialami dibahagian badan dan kaki harimau bintang tersebut sebelum ia di lepaskan di kawasan hutan..

Ini merupakan kali ketiga harimau dikesan di kawasan berdekatan kilang di situ..


7 comments:

  1. Ya Allah, selamatkanlah harimau tu- isyh, seramnye tengok pic tu lama2

    ReplyDelete
  2. kesiannya.. tak mati ke dah tercucuk besi tu T.T

    ReplyDelete
  3. Hi dear :) I really like your blog, would you ike to follow each other? If so-follow me and leave a comment so I can see and return the love! Can;t wait to see you at my blog! :)

    ReplyDelete
  4. nk p tolong selamatkn pon rasanya pikir dua tiga kali..hehe

    ReplyDelete
  5. kesian pulak tengok harimau tu meronta2 camtu. harap die dah sembuh sekarang :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...