Wednesday 16 October 2013

Cara Nak Melihat Kembar Qarin Anda


Cara Nak Melihat Kembar Ghaib Kita..Anda pernah dengarkan yang kita mempunyai kembar ghaib @ Qarin? Berikut adalah cara untuk melihat Qarin :

Ada 8 langkah:

1. Cabut 7 helai rambut kepala.

2. Ambil 7 potongan kuku tangan atau kaki.

3. Letakkan semua di atas sehelai kain putih (apa saja, yang penting putih).

4.  Gulung  kain putih yang ada isinya tadi.

5. Ambil limau nipis, satu saja, perah airnya hingga habis.

6. Air perahan tadi anda titiskan pada gulungan kain putih.

7. Gulungan kain tadi anda letakkan di taman atau halaman rumah, atau di mana saja yang penting dekat pagar rumah, kalau boleh jangan bagi orang lain tahu, tak perlu ditanam letak saja di antara tumbuhan.

8. Tunggu 7 hari, sehingga Qarin anda datang, hingga malam kelapan, dia boleh muncul di mana saja, cuma munculnya sepintas, biasanya kembaran itu meniru apa yang sudah pernah kita kerjakan atau yang akan kita kerjakan, dia tak boleh dilihat  orang lain, cuma kita sendiri.


*ps: seram..sekadar suka2 je..aku tak bertanggungjawab kalau korang betul2 buat cara nak melihat kembar jin Qarin nie..Buat2 dia wujud betul2 muncul depan korang nanti~ kahkahkah..!!


4 comments:

  1. Betul2 menjadi ker kalau buat nih? Hehehehehe....menakutkan plak.

    ReplyDelete
  2. serius tak nak buat!!kalau dia betul2 dtg macam mana?and macam mana lak nak stop dari dia dok muncul lagi?waaa

    ReplyDelete
  3. ianya hamba Allah juga.. ianya tidak boleh sakiti kita tapi tugasnya menjauhkan kita dari kewajipan kita iaitu seperti melalaikan kita dari melakukan kebaikan, melekakkan kita dari melakukan solat, dan sebagainya yang mana bertentangan dengan kebaikan.

    “Setiap kamu ada Qarin daripada bangsa jin, dan juga Qarin daripada bangsa malaikat. Mereka berkata, “Engkau juga ya Rasulullah “ sabdanya “ Ya aku juga ada, tetapi Allah telah membantu aku sehingga Qarin itu dapat kuIslamkan dan menyuruh aku dalam hal kebajikan sahaja.”
    (Abdullah bin Mas’ud RA)

    “Aku dilebihkan daripada Nabi Adam AS dengan dua perkara, iaitu pertama syaitanku kafir lalu Allah menolong aku sehingga dia Islam. Kedua, para isteriku membantu akan daku tetapi syaitan Nabi Adam tetap kafir dan isterinya membantunya membuat kesalahan.” (Riwayat Baihaqi)

    Oleh yang demikian, sebagai manusia biasa pastinya kita tidak akan terlepas daripada melakukan kesilapan. Manusia yang diberi akal oleh Allah untuk berfikir mana baik dan buruk. Andai kita terpesong, maka tugas kita dianggap belum selesai jika tidak kembali kepada Allah kerana di akhirat nanti kita akan disoal olehNya tetapi Qarin terlepas.. maka siapakah yang rugi di sini. Renung-renungkanlah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...