4Lo6tkEvBVv3ZgCOiTpUbnOmMWU buatbest: 2012


Klik Iklan Untuk Info



Monday, 31 December 2012

Tradisi Pelik Sambutan Tahun Baru 2013 Di Serata Dunia


Di Chile, Amerika Latin, mereka beramai-ramai akan menuju ke tanah perkuburan untuk meraikan sambutan tahun baru bersama mereka yang telah meninggal dunia..Pada jam ke 23:00 @ 11 malam, mereka semua akan berkumpul di tanah perkuburan dengan diterangi oleh cahaya lampu dan lilin serta iringan muzik-muzik klasik..Pelik, mereka percaya bahawa si mati sedang menunggu untuk meraikan sambutan tahun baru bersama-sama mereka ! Sama juga dengan sambutan tahun baru 2013 ini..

Mayat Hidup Balik ! Dua Kali Disahkan Mati Hidup Semula


Seorang wanita tua telah disahkan mati untuk kali kedua oleh doktor yang memeriksanya..Setiap kali disahkan mati dia pasti akan sedar semula untuk terus hidup semula..Kali ini dia sedar hanya beberapa minit sahaja selepas "mayatnya" dibuka untuk bedah siasat dijalankan..Difinisi mayat hidup balik mungkin sesuai untuk nenek ini..

Awek Bergambar Bersama Selonggok Wang, Teman Lelaki Kantoi Jual Dadah !


Kerana bergambar bersama selonggok wang kertas bernilai Yuan 200,000 (USD 32,000) yang dimuatnaik ke internet, awek ini tidak menyangka tindakannnya membawa padah kepada teman lelakinya..Teman lelakinya ditangkap selepas gambar wanita tersebut bersama selonggok wang kertas tersebar yang menyebabkan terbongkarnya jenayah yang dilakukan oleh boyfriendnya itu..! Kantoi..

Sunday, 30 December 2012

Gila! Ritual Pelik Pemujaan Syaitan Iblis Yang Agak Ngeri !


Mungkin ini adalah perkara paling gila dan paling bodoh yang dilakukan oleh manusia..Remaja ini melakukan perkara ekstrim dengan cara menusuk kaki dan tangan mereka menggunakan besi runcing dan tajam kemudian menghubungkannya dengan tali untuk menggantung diri mereka pada pokok dalam satu ritual puja syaitan, iblis yang agak pelik dan sesat..Ngeri gila..

Gila! Mati Dipukul Selepas Melakukan Hubungan Seks Dengan Seekor Lembu


Seorang lelaki dipukul sehingga mati selepas di ditangkap kerana "merogol" seekor lembu..Lelaki tersebut ditangkap sebelum dipukul hingga mati oleh penduduk kampung yang berang dengan selepas dia disyaki melakukan hubungan seks dengan binatang peliharaan seorang penduduk kampung..

Kapal Terbang Terhempas Atas Lebuhraya


Sebuah kapal terbang pecah kepada tiga bahagian selepas terlajak keluar daripada landasan lalu terhempas diatas sebuah lebuhraya sehingga menyebabkan ia pecah kepada tiga bahagian..Beberapa orang disahkan mati di tempat kejadian..

Saturday, 29 December 2012

18sx Kenapa Pelakon Lucah Wanita Jepun Ini Menerima Ratusan Botol Sperma ??


Gila! Pelakon lucah wanita dari Jepun ini menerima ratusan botol sperma @ air mani daripada peminat-peminat filem lucah yang dilakonkannya ! Apa yang membuatkan peminat-peminat filem lucahnya itu menderma sperma mereka untuk pelakon bintang filem porno wanita Jepun ini ?? 18sx

Aksi Ngeri Wanita Berjalan Di Atas Tali Tanpa Alat Keselamatan


Dengan berjalan diatas tali tanpa menggunakan sebarang alatan keselamatan dalam keadaan gelap, wanita Amerika ini sanggup beraksi ngeri mempertaruhkan nyawa dengan berjalan dalam keadaan bogel diatas tali yang direntangkan diantara 2 buah pulau kecil di Thailand..

Terkini Kejadian Tanah Runtuh Di Bukit Setiawangsa


Kejadian tanah runtuh di Bukit Setiawangsa yang berlaku malam tadi mengejutkan ratusan penduduk berdekatan kawasan Bukit Setiawangsa tersebut..Benteng konkrit setinggi bangunan 25 tingkat itu runtuh dan menimbus satu-satunya jalan keluar masuk ke Taman Puncak Perdana..

Mati Selepas Makan 28 Biji Telur Ayam Mentah


Dia mati selepas berjaya makan sebanyak 28 biji telur ayam mentah dalam satu pertaruhan membabitkan wang tunai..Begitulah nasib malang yang menimpa seorang lelaki yang mati kerana makan telur ayam mentah dalam kuantiti yang banyak..

Nelayan Tangkap Ikan Tapi Tertangkap Kereta Mewah Porsche !!


Kebiasaannya nelayan sering dikaitkan dengan aktiviti menangkap ikan di lautan..Tapi macam mana pulak sekiranya nelayan laut dalam yang menangkap ikan tapi lain yang tersangkut di jaring..Yang peliknya pula, tertangkap kereta mewah berjenama Porsche !! Ingatkan nak tangkap ikan, tapi tertangkap kereta mewah daa..Hahaha..~

Friday, 28 December 2012

Gambar Bogel Model Sofea Putih Dan Ali Akhbar Di Facebook



Sofea Putih yang juga merupakan seorang model wanita terkenal "keluaran" Malaysia beraksi separuh bogel bersama seorang lagi model lelaki bernama Ali Akhbar yang juga merupakan seorang model profesional dari Malaysia..Kontroversi mengenai gambar separuh bogel Sofea Putih dan Ali Akhbar mula tercetus setelah kedua-dua mereka beraksi "agak melampau" dalam keadaan separuh bogel sebelum "berkongsi" gambar tersebut di laman sesawang Facebook milik Sofea Putih..18sx..

Rakaman CCTV Akuarium Ikan Jerung Pecah Di Pusat Beli-belah !


Rakaman CCTV menunjukkan ikan jerung "berenang" dalam sebuah pusat beli belah selepas akuarium seberat hampir 33 tan pecah betul-betul depan orang ramai yang sedang bergambar di depan akuarium ikan jerung tersebut..!

Beberapa Inci Sahaja Hampir Dilanggar Kapal Terbang Pengangkut Tentera


Hanya beberapa inci sahaja pesawat tentera ini hampir melanggar beberapa orang penonton..! Saat mengerikan apabila sekumpulan penonton yang datang menyaksikan majlis meraikan pesawat tentera yang telah usang untuk kali terakhir digunakan apabila pesawat @ kapal terbang pengangkut tentera tersebut hampir terhempas dan melanggar beberapa orang penonton yang berada di tepi landasan..!

Thursday, 27 December 2012

Gambar Cemas Wanita Vietnam Cuba Bunuh Diri Di Cheras !


Gambar detik-detik cemas dimana seorang wanita yang berasal dari Vietnam cuba membunuh diri dengan mengelar tangannya dan cuba terjun dari tingkat atas rumahnya di Cheras semalam..Jom tengok beberapa aksi ngeri cubaan bunuh diri wanita tersebut..

18sx: Gempar! Gadis Bogel Depan Landmark Di Singapura


18sx: Seorang gadis sanggup beraksi lucah bogel depan landmark di Singapura tanpa menutup bahagian kelamin sebelum memuatnaik gambar separuh bogel dirinya di laman sosial dengan mukanya yang dikaburkan..Gadis bogel dengan aksi panas itu dikatakan telah berbogel di depan beberapa landmark @ mercu tanda yang berada di Singapura..Memang agak mengejutkan bagi seorang wanita/perempuan yang sanggup begambar dalam keadaan lucah tanpa menutup kemaluan sendiri..LoL..

Laluan Keretapi Laju Terpanjang Di Dunia Dibuka


Laluan keretapi laju terpanjang di dunia telah dibuka secara rasminya..Laluan sepanjang hampir 2298km dengan kelajuan keretapi laju melebihi 186 batu sejam menjadikannya sebagai laluan keretapi laju terpanjang di dunia masa kini yang menghubungkan diantara 2 buah bandar besar..!

Wednesday, 26 December 2012

6 Kenderaan Tertimbus Tanah Runtuh Di Kemaman Terengganu


6 buah kenderaan dipercayai tertimbus akibat tanah runtuh di jalan masuk Jabor-Jerangau, Kg Air Putih, Kemaman, Terengganu..Tanah runtuh tersebut dipercayai berlaku akibat daripada hujan lebat yang berterusan di kawasan tersebut..

Perempuan Melayu Murtad Adlin @ Makcik Sitt Al-Wuzara Hina Islam Di Facebook


Perempuan melayu murtad yang dikenali sebagai makcik hajjah sitt al-wuzara ataupun nama sebenarnya Adlin Binti Abd Jalil kembali semula setelah sekian lama menyepi selepas mengeluarkan kenyataan menghina islam di laman-laman sosial seperti Facebook, blog dan Twitter tidak lama dulu serta pernah mendapat perhatian media dan tv berita tempatan..Kini,perempuan melayu bernama makcik hajjah sitt al-wuzara itu kembali menghangatkan suasana dengan kenyataan menghina Allah S.W.T, agama islam dan Nabi Muhammad S.A.W akhir tahun 2012 ini..

Tuesday, 25 December 2012

Tengkorak "Makhluk Asing" 1000 Tahun Ditemui Di Mexico


Tengkorak "makhluk asing" berusia 1000 tahun ini temui di kawasan kubur sebuah perkampungan di Mexico baru-baru ini..Tengkorak ini mempunyai bentuk kepala yang agak pelik berlainan daripada kebiasaannya..Kelihatan sedikit lonjong di bahagian atas kepalanya..

Monday, 24 December 2012

Hina Al-Quran Pijak Dan Bakar: Lelaki Dibakar Hidup-hidup


Kerana menghina kesucian islam dengan pijak dan bakar Al-Quran, lelaki ini kemudiannya dibakar hidup-hidup di depan balai polis oleh orang ramai yang marah dengan tindakannya itu..Lelaki yang memijak dan bakar Al-Quran tersebut dikatakan sudah dibawa kepada pihak polis tersebut sebelum sekumpulan perusuh seramai 200 orang yang lain datang semula masuk ke balai polis lalu mengheret mangsa keluar dan terus melakukan pembunuhan kejam dengan membakar lelaki tersebut hidup-hidup kerana disyaki menghina islam..!

Tikus Besar Yang Boleh Dimakan Ini Lebih Mahal Harga Dari Bab*


Dia menternak lebih daripada 2000 ekor tikus gergasi yang sangat besar..Dikatakan tikus yang boleh dimakan ini mempunyai harga yang lebih mahal daripada daging bab* dan ayam..! Daging tikus ini dikatakan mahal kerana mampu menyembuhkan beberapa jenis penyakit..!

Sunday, 23 December 2012

Aksi Ngeri Bunuh Diri Terjun Dari Bumbung Live


Aksi ngeri bunuh diri yang berjaya dirakam oleh kamera 3 hari lepas..Tindakan membunuh diri dengan terjun dari sebuah bumbung stesyen bas itu telah dilakukan oleh seorang lelaki..Tak dapat dipastikan punca dia cuba bunuh diri itu..

Video Lawak Prank Tentang Tsunami & Kiamat 2012 Yang Berlaku


Sejak kontroversi tentang hari kiamat yang dijangkakan berlaku 21 Disember 2012 lalu, kecoh mengenai Video prank tentang kiamat yang dikatakan benar-benar telah berlaku di Amerika..Jom layan video prank pecah perut tersebut yang dilakukan untuk melihat reaksi masyarakat yang percaya tentang kiamat ramalan kalendar Mayan itu..

Kejam! Mayat Bayi Mati Dibakar Rentung Berusia 1 Tahun Ditemui


Kejam..! Seorang mayat bayi perempuan berusia 1 tahun ditemui mati di bakar sehingga rentung..Mayat bayi tersebut ditemui dengan perut yang telah terburai..Aduh, sadisnya kematian bayi comel ini..Masih ada lagi manusia syaitan akhir zaman yang tergamak melakukan pembunuhan kejam sebegini di Malaysia..Kejamnya manusia berhati syaitan ini..

Saturday, 22 December 2012

18sx Pelajar Perempuan & Lelaki Universiti Berbogel Untuk Kalendar Amal Lucah LGBT ?

 

18sx: Para pelajar perempuan dan lelaki di Universiti ini berbogel untuk menghasilkan sebuah kalendar amal tahunan untuk membantu mangsa buli LGBT kanak-kanak yang akan dikeluarkan untuk tahun hadapan..Beberapa pose gambar bogel pelajar lelaki dan wanita ini akan dimuatkan dalam sebuah kalendar amal yang agak lucah..Gambar bogel dalam keadaan telanjang bulat diambil dengan hanya menutup alat sulit mereka..Katanya ini kalendar amal..LoL..

Lawak Jenaka Kartun Lucu Media China Tentang Hari Kiamat 2012 Yang Tak Berlaku


Lawak jenaka kartun yang agak lucu tentang hari kiamat 2012 di keluarkan oleh media China dimana kiamat sepatutnya berlaku pada 21 Disember 2012..Sehingga ke hari ini jangkaan kiamat 2012 yang sepatutnya berlaku semalam masih juga tidak berlaku..Lepas ni tobat pengikut kalendar Mayan tak percaya dah pada pada ramalan kalendar ini..

Friday, 21 December 2012

Aksi Gaduh Melampau WWE Yang Sebenar Remaja China !



Serius best..! Ini baru la aksi melampau WWE yang sebenar..! Tapi ingat! jangan cuba aksi gaduh melampau yang agak ganas ini di rumah ya..hahaha..~

Gambar Tak Boleh Blah Sedunia Tentang Hari Kiamat Akan Berlaku Hari Ini 21/12/2012 !!



Gambar-gambar tentang propaganda hari kiamat yang dijangka akan berlaku pada hari ini, 21 Disember 2012 di seluruh dunia..21/12/2012 dipercayai tarikh akhir untuk manusia hidup dan akan mati menjelang hari kiamat yang sudah dekat dan akan berlaku sebentar lagi menurut ramalan beberapa kaum di seluruh dunia yang mempercayai bahawa kiamat akan berlaku hari ini..! Gambar diatas merupakan upacara oleh kaum Shaman Maya yang sedang menjalankan majlis sambutan untuk hari terakhir dalam kitaran kalendar Maya pada 21 Disember 2012, (dikenali sebagai Bak'tun 13) tanda permulaan Era Maya baru, di Tapak Arkeologi di bandar Aguilares, El Cihuatan, Salvador..Jom tengok gambar-gambar panik tentang kiamat 21 Disember 2012 yang diambil di seluruh dunia..hahaha~

Kecewa Isteri Menipu: Lelaki Tinggal Atas Pokok Selama 9 Bulan


Seorang lelaki India telah menghabiskan masa selama sembilan bulan hidup di atas pokok kerana isterinya enggan untuk meminta maaf setelah menipu dirinya..Dia yang enggan turun dari atas pokok tersebut menyatakan tidak akan turun dari pokok tersebut selagi isterinya yang menipu enggan meminta maaf padanya..

Thursday, 20 December 2012

Menyayat Hati: 6 Jam Anjing Ini Berdiri Disisi Pasangannya Yang Mati Dilanggar Kereta


Dia berdiri selama enam jam berhampiran pasangannya yang mati itu sambil cuba untuk memulihkan pasangannya (anjing) yang mati itu dengan cuba menolak dan menjilat..Situasi menyayat hati seekor anjing yang sanggup menunggu seekor lagi anjing selama 6 jam yang telah mati dilanggar kereta..

Cantik ! Pembaca Berita Wanita Amerika Pertama Yang Bertudung!


Cantik ! Dia merupakan pembaca berita wanita yang pertama memakai tudung di Amerika..Bertugas sebagai pembaca berita di ABC 7 News, gadis berusia 19 tahun ini menjadi terkenal setelah memecahkan monopoli pembaca berita wanita pertama di Amerika dengan memakai hijab ketika membaca berita..Siapakah gerangan gadis cantik tersebut..?

Wednesday, 19 December 2012

Terkini: Rusuhan Kaum Melayu Dan India Di Sg Petani Kedah ?



Isu terkini rusuhan kaum antara Melayu dan India yang berlaku di Sungai Petani Kedah ini mungkinkah benar-benar berlaku? Berdasarkan kepada keadaan mangsa yang cedera parah akibat ditetak di tangan (gambar di bawah), mungkin ada logiknya berlaku rusuhan kaum India dan Melayu di Sungai Petani Kedah ini ataupun mungkin juga pergaduhan kecil yang sengaja diperbesar-besarkan sahaja..?

Keadaan Tempat Tinggal Di Hong Kong Yang Sangat Padat


Kepadatan penduduk yang tinggi serta faktor paras kemiskinan menyebabkan penduduk yang tinggal di Hong Kong terpaksa tinggal berhimpit-himpit di rumah yang agak sempit..Beberapa gambaran jelas tentang kepadatan penduduk yang tinggi di Hong Kong sehingga menyebabkan mereka terpaksa berkongsi ruang yang kecil di flat untuk terus hidup..

Monday, 17 December 2012

Ops! Macam Mana Kuda Ini Boleh Berada Dalam Train!


Seekor kuda menjadi sensasi di internet setelah dia dijumpai menaiki sebuah train..Video seekor kuda yang menaiki sebuah train mula mendapat perhatian ramai setelah video tersebut dimuatnaik di laman You Tube sejak hari Khamis lalu..! Macam mana kuda tu boleh ada dalam train nie? hehe..

Sunday, 16 December 2012

Kejam ! Beruang Di Bakar Hidup-hidup !



Sekumpulan penduduk sebuah kampung berkumpul dan bersorak sewaktu melihat seekor beruang yang sedang berusaha menyelamatkan diri dengan memanjat pokok daripada dibakar hidup-hidup oleh penduduk kampung tersebut..Beruang tersebut dikatakan mengalami kecederaan yang teruk selepas dibakar hidup-hidup oleh penduduk kampung tersebut..

Saturday, 15 December 2012

Video Live Wanita Lahirkan Anak Dalam Bas Bersendirian !



Kasihan..Wanita ini melahirkan anaknya didalam bas secara bersendirian tanpa bantuan sesiapa sambil ditemani anaknya yang berusia 3 tahun di sisinya..! Kejadian tersebut sempat dirakam cctv di dalam bas tersebut yang menunjukkan betapa susahnya dia ketika cuba melahirkan anaknya tanpa bantuan sesiapa pun sebelum kajadian tersebut disedari oleh penumpang lain..!

Percayakah Anda Banglo Ini Sebenarnya Tandas Awam Bernilai 1 Juta !



Percayakah anda bahawa banglo yang menyerupai istana ini sebenarnya hanyalah sebuah tandas awam yang dibina untuk kegunaan ramai dengan kos sebanyak 1 Juta baru-baru ini..! Kalau tandas awam macam ni, silap haribulan boleh tidur dalam tandas la nampaknya..~

Top 10 Papan Tanda Yang Agak Pelik Dan Kelakar


Top 10 papan tanda yang agak unik dan kelakar untuk dijadikan bahan ketawa.. 

Gangnam Style Death: Lelaki Mati Ketika Menari Tarian Kuda Psy Gangnam


Gangnam Style Death..Ketika sedang menari tarian kuda Psy Gangnam Style, lelaki ini mati serta-merta..Kematian mengejut lelaki ini mengundang rasa bahaya tentang tarian Gangnam Style yang popular masa kini..Tarian kuda Gangnam Style tersebut semakin popular setelah dipopularkan oleh PSY dari Korea..

Friday, 14 December 2012

Tanda Lahir Yang Paling Jarang Ditemui Di Dunia


Sekali pandang nampak lelaki ini seperti sebahagian badannya manusia dan sebahagian lagi pula serigala..Ia merupakan antara tanda lahir yang agak jarang ditemui..Tanda lahir tersebut jarang berlaku dan tidak lebih daripada 3 peratus sahaja daripada penduduk dunia yang mempunyai tanda lahir sebegini..Jom tengok antara tanda-tanda lahir yang paling jarang ditemui di dunia..

Gempar ! Lelaki Bercahaya Ditemui Dalam Masjid Nabawi Dirakam Cctv


Gempar ! Imej lelaki bercahaya dirakam oleh cctv di Masjid Nabawi (dalam bulatan)..Pelbagai spekulasi timbul berkenaan imej lelaki misteri yang bercahaya dan terang-benderang itu..Kesahihannya tidak dapat dipastikan..Apa yang jelas, memang lelaki yang dirakam cctv tersebut bercahaya dan sangat-sangat terang..Jom tengok video tersebut..

Thursday, 13 December 2012

Sanggup Bunuh Bapa Sendiri Kalau Keputusan Malaysia Kalah Vs Thailand AFF Suzuki Cup 2012 !



Kenyataan melalui Twitter oleh Sam Drew yang menyatakan dia sanggup bunuh bapa sendiri kalau Malaysia kalah vs Thailand AFF Suzuki Cup 2012 malam ini..Satu lagi publisiti murahan ~~

Kiamat Pada 21/12/2012: Petani Bina Bebola Besar Selamatkan Diri


Seorang petani di China, Liu Qiyuan membina beberapa bebola besar survival @ cengkerang yang diperbuat dari keluli dan fiberglass dalam menanti hari kiamat yang dijangkakan mereka akan berlaku pada tak sampai 10 hari lagi iaitu 21 Disember 2012 ini mengikut kalendar Mayan..Tanda-tanda kiamat tersebut akan berlaku sangat jelas berdasarkan kalendar tersebut..!

Gila ! Dia Kencing Melalui Tingkap Bas !


Mungkin kerana tidak tahan untuk melepaskan hajat dalam keadaan jalanraya yang  jammed dia terus kencing melalui tingkap bas tersebut tanpa perlu melihat ke kiri kanan..hahaha..biar la senonoh skit kalau nak buang air kecil tu pon..sengal..~

Wednesday, 12 December 2012

Bina Bahtera Untuk Selamatkan Diri Sebelum Kiamat !


Bahtera ini disiapkan sepenuhnya oleh seorang lelaki Belanda bernama Johan Huibers..Johan Huibers telah berjaya menyiapkan bahtera ini setelah 20 tahun berusaha untuk membina bahtera seperti dalam kisah Nabi Nuh..Bahtera ini telah dibuka secara rasminya untuk dipertontonkan kepada umum..Bahtera ini juga dikatakan dapat menyelamatkan dirinya sekiranya kiamat tiba nanti..!

Tuesday, 11 December 2012

Anggota Polis Ini Tidak Pernah Ambil Cuti Walaupun Sehari Dalam 14 Tahun !


Seorang sub-inspektor polis di ibu negara India iaitu Delhi, tidak pernah mengambil cuti walaupun sehari sejak bekerja dalam jabatan tersebut sejak 14 tahun yang lalu..! Baljit Singh Rana, 60, seorang anggota polis yang telah berkhidmat selama 40 tahun sebagai seorang anggota polis dikatakan sentiasa berada di pejabat setiap hari dalam tempoh 14 tahun lalu tanpa cuti..!

Monday, 10 December 2012

Bangunan Tertinggi Di Dunia Burj Khalifa Dubai Dipanah Petir



Gambar menakjubkan yang diambil menunjukkan bangunan tertinggi di dunia, Burj Khalifa, Dubai dipanah petir..Imej menarik ini sempat dirakam ketika petir betul-betul sedang memanah tepat pada bangunan tertinggi di dunia 2012 kini, Burj Khalifa, Dubai..Juga bangunan tertinggi yang akan dibina di dunia mengatasi Burj Khalifa, Dubai ini..Bangunan apakah itu..? 

Gempar! Sms Terus Dihantar Ke Mata Tanpa Perlu Tengok Telefon Bimbit !


Tak lama lagi semua orang boleh membaca mesej sms dan gambar yang diterima tanpa perlu melihat telefon bimbit..Dengan memakai kanta lekap ini mesej sms dan gambar yang diterima anda pasti lebih mudah..! Teknologi yang diperkenalkan ini membantu pengguna telefon bimbit untuk membaca mesej yang diterima secara terus ke mata anda..Menarik bukan..?

Sunday, 9 December 2012

Randy Sofian Gay Melayu Berani Hisap *** Najib Razak Kalau Malaysia Menang Vs Thailand


Melalui kenyataan Facebook milik Randy Sofian, seorang lelaki melayu yang dikatakan gay ini, dia mengaku berani jumpa dan hisap kot* Najib Razak sekiranya keputusan Malaysia menang dalam perlawanan vs Thailand nanti..Kontroversi tentang kenyataan budak melayu ini tercetus menjelang perlawanan separuh akhir AFF Suzuki Cup 2012 ini yang melibatkan pasukan Harimau Malaya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

exchange bloglist